4. razred

1. 6. 2020 (PON)

  • od 1. 6. 2020 naprej se ponovno pričenja pouk v šoli.

——————————————————————————————————————————————————————-

22. 5. 2020 (PET)

  • MAT: Utrjevanje
  • ŠPO: Stare igre
  • TJN: Bei felipe in Argentinien U, str. 50 in DZ, str. 50
  • NIT: Preverjamo
  • SLJ: Bralne strategije
  • NIP-ŠPO: ŠPORTNO OBNAŠANJE (FAIR PLAY)

21. 5. 2020 (ČET)

  • DRU: Preverjanje znanja
  • SLJ: Proza: Lukec in njegov škorec
  • ŠPO: Stare igre
  • MAT: Ponavljanje
  • NIP-TEH: Lesena piščal

20. 5. 2020 (SRE)

  • SLJ: Kako zapisujemo imena dnevov in mesecev?
  • MAT: Merimo čas – besedilne naloge
  • NIT: Človeške rase. Ponavljamo
  • GUM: Slovensko ljudsko izročilo – ljudska plesi

26. 5. 2020 (TOR)

  • DRU: Delavnik, prosti čas, praznik
  • SLJ: Spoznali smo
  • MAT: Povezanost količin
  • ŠPO: Skok v daljino
  • DOP: MAT –  utrjevanje

25. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Ocenjevanje
  • MAT: Merimo čas
  • TJN: Schulsachen – Wiederholung, interaktivne naloge
  • RU: Lepe misli sošolcu
  • GUM: Ponavljamo

——————————————————————————————————————————————————————-

22. 5. 2020 (PET)

  • MAT: Utrjevanje
  • ŠPO: Stare igre
  • TJN: Araya bekommt Besuch, U, str. 46 DZ, str. 45, 46, 49
  • NIT: V različnih okoljih so različna živa bitja
  • SLJ: Proza: Knjižničarka Mrcina
  • NIP-ŠPO: Vadba v naravi

21. 5. 2020 (ČET)

  • ŠPORTNI DAN: PLES

20. 5. 2020 (SRE)

  • SLJ: Kaj so množični mediji?
  • MAT: Merimo čas – besedilne naloge
  • NIT: Človeške rase. Ponavljamo
  • GUM: Slovensko ljudsko izročilo – ljudska plesi

19. 5. 2020 (TOR)

  • DRU: Delavnik, prosti čas, praznik
  • SLJ: Kaj so množični mediji?
  • MAT: Merimo čas – zapis v zvezek
  • ŠPO: Elementarne igre

18. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Risanje: Dan za solidarnost
  • MAT: Ponavljanje
  • TJN: Araya lernt Benimmregeln, U – str. 45, DZ- str. 47, 48
  • RU: Dan za solidarnost

——————————————————————————————————————————————————————-

15. 5. 2020 (PET)

  • MAT: Merimo čas
  • ŠPO: Sprehod
  • TJN: Die Schulsachen, interaktivne naloge- DZ, str. 44
  • NIT: Telesne značilnosti članov tvoje družine
  • SLJ: Spis (vaja)
  • NIP-ŠPO: Navodila za izdelavo plakata

14. 5. 2020 (ČET)

  • DRU: Vsakdanjik in praznik
  • SLJ: Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo od njih?
  • ŠPO: Ljudski plesi
  • MAT: Merimo čas
  • NIP-TEH: Ocenjevanje znanja

13. 5. 2020 (SRE)

  • SLJ: Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo od njih?
  • MAT: Merimo čas
  • NIT: Prilagoditve živih bitij na okolje, v katerem živijo. Po zgradbi smo si podobni.
  • GUM: Slovensko ljudsko izročilo – glasbena pravljica

12. 5. 2020 (TOR)

  • DRU: Kulturna dediščina/referati
  • SLJ: Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo od njih?
  • MAT: Ponavljamo
  • ŠPO: Sprehod

11. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Risanje na večje risarske podlage – plesalci
  • MAT: Merjenje mase: naloge
  • TJN: Analiza ocenjevanja in poprava
  • RU: Informacije

——————————————————————————————————————————————————————-

8. 5. 2020 (PET)

  • MAT: Ponavljamo
  • ŠPO: Ljudski plesi
  • TJN: Ocenjevanje znanja
  • NIT: Izdelaj svoj fosil
  • SLJ: Proza: Ronja, razbojniška hči
  • NIP-ŠPO: Ravnotežne spretnosti: Hoja v različne smeri po ožjih površinah

7. 5. 2020 (ČET)

  • DRU: Referati
  • SLJ: Kako se učimo, ponavljamo, utrjujemo
  • ŠPO: Ljudski plesi: Marko skače
  • MAT: Merjenje mase – naloge
  • NIP-TEH: Električni krog

6. 5. 2020 (SRE)

  • SLJ: Proza: Ronja, razbojniška hči
  • MAT: Merjenje mase
  • NIT: Raziskovanje je tudi potovanje v preteklost
  • GUM: Glasba skozi čas – nastanek glasbe

5. 5. 2020 (TOR)

  • ŠPORTNI DAN – GOZDNI ATLETSKI MNOGOBOJ

4. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Slikanje: barvno nasprotje (kontrast)
  • MAT: Merjenje mase: gram, dekagram
  • TJN: Ponavljanje in utrjevanje
    • Ocenjevanje znanja: petek, 8. 5. 2020
  • RU: Informacije

——————————————————————————————————————————————————————-

24. 4. 2020 (PET)

  • Tehniški dan: Strokovna ekskurzija v slovensko pokrajino – Idrijsko hribovje!

23. 4. 2020 (ČET)

  • DRU: Raziskovanje preteklosti
  • SLJ: Film: Kekec nad samotnim breznom
  • ŠPO: Gimnastika: Vaje z obročem
  • MAT: Krog in krožnica
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
    • 2. preverjanje znanja

22. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Kako se pogovarjamo po telefonu?
  • MAT: Krog in krožnica
  • NIT: Projekt: Voda – Dan Zemlje
  • GUM: Igre s toni – pesem Jutro

21. 4. 2020 (TOR)

  • DRU: Preteklost, sedanjost, prihodnost
  • SLJ: Kako se pogovarjamo po telefonu?
  • MAT: Ponovitev – poštevanke
  • ŠPO: Gimnastika: Skakanje s kolebnico

20. 4. 2020 (PON)

  • LUM: Slikanje: svetlo temni kontrasti
  • MAT: Preverjanje znanja
  • TJN: ARAYA IN THAILAND, U – str. 44, DZ, str. 42-Ü1
  • RU: RU s socialno pedagoginjo

——————————————————————————————————————————————————————-

17. 4. 2020 (PET)

  • MAT: Ponavljamo in utrjujemo
  • ŠPO: Nogomet: Preigravanje
  • TJN: Jahreszeiten: Es war eine Mutter – učni listi
  • NIT: Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo
  • SLJ: Kako izrekamo opravičilo?
  • NIP-ŠPO: Lov na zaklad

16. 4. 2020 (ČET)

  • DRU: Referati
  • SLJ: Kako se pripravimo na govorni nastop?
  • ŠPO: Nogomet: Preigravanje
  • MAT: Pisno deljenje – vaje
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
    • Preverjanje znanja

15. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Kako pišemo zahvalo in kaj vse napišemo v njej?
  • MAT: Pisno deljenje – besedilne naloge
  • NIT:
    • Zmesi lahko ločujemo
    • Ločevanje odpadkov je pomembno
  • GUM: Igre s toni – LA

14. 4. 2020 (TOR)

  • DRU: Ponavljamo in utrjujemo
  • SLJ: Kako izrekamo zahvalo?
  • MAT:  Pisno deljenje – zapis v zvezek
  • ŠPO: Nogomet – Brcanje v cilj

——————————————————————————————————————————————————————-

10. 4. 2020 (PET)

  • MAT: Pisno deljenje – zapis v zvezek
  • ŠPO: Nogomet: Zaustavljanje žoge
  • TJN: Die Post vom Osterhasen – U, str. 69, 70 – DZ, str. 74, 75, 76
  • NIT: Ločevanje odpadkov je pomembno
  • SLJ: Kako izrekamo zahvalo?
  • NIP-ŠPO: Splošna kondicijska priprava

9. 4. 2020 (ČET)

  • DRU: Trajnostni razvoj
  • SLJ: Proza: Ti kanta požrešna!
  • ŠPO: Nogomet: Vodenje
  • MAT: Pisno deljenje z večkratniki števila 10
  • NIP-TEH: Površinska zaščita lesa
    • Učenci s pomočjo spleta in pogovora s starši spoznajo različne načine površinske zaščite lesa.

8. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej?
  • MAT: Pisno deljenje z ostankom
  • NIT:
    • Snovi lahko tudi shranjujemo
    • Lastnosti snovi se lahko spreminjajo
  • GUM: Igre s toni – SO, MI

7. 4. 2020 (TOR)

  • DRU: Za naravo smo odgovorni vsi
  • SLJ: Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej?
  • MAT:  Pisno deljenje z ostankom
  • ŠPO: Delo po postajah

6. 4. 2020 (PON)

  • LUM: Slikanje: Neenakomerno razporejanje oblik v sliki
  • MAT: Pisno deljenje do 1000 z dvojnim prehodom
  • TJN: Das Osterhasenpostamt U, str. 68, 69 DZ, str. 72, 73
  • GUM: Tempo in dinamika v glasbi

——————————————————————————————————————————————————————-

3. 4. 2020 (PET)

  • MAT: Pisno deljenje do 1000 z dvojnim prehodom
  • ŠPO: Sprehod
  • TJN: FRÜHLINGSBLUMEN – učni listi
  • NIT: Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo
  • SLJ: Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej?
  • NIP-ŠPO: Cirkuške spretnosti: žongliranje

2. 4. 2020 (ČET)

  • DRU: Moja pot v šolo
  • SLJ: Proza: Čarovnik iz Oza
  • ŠPO: Štafetne igre
  • MAT: Pisno deljenje do 1000 s prehodom
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov
    • Učenci si ogledajo videoposnetek, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.

1. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Kako izrekamo prošnjo?
  • MAT: Pisno deljenje do 1000 brez prehoda
  • NIT: Ločevanje odpadkov je pomembno
  • GUM: Glasbeni zapis – notno črtovje

31. 3. 2020 (TOR)

  • DRU: Kako potujemo?
  • SLJ: Proza: Vezalkine sanje
  • MAT:  Pisno deljenje do 100 brez prehoda
  • ŠPO: Vadba po postajah

30. 3. 2020 (PON)

  • LUM:
    • Kiparstvo: Relief iz kartona
    • Moja soba
  • MAT: Simetrija in vzorci – zapis v zvezek
  • TJN: FRÜHLINGSBLUMEN – učni listi
  • RU: Odgovori na vprašanja o pouku na daljavo – Komunikacija s starši (telefon)

——————————————————————————————————————————————————————-

23. 3. 2020 (PON)

  • LUM: Slikanje – Naravni materiali
  • MAT: Geometrijska telesa in liki – utrjevanje
  • TJN: Wiederholung
    • Učenci berejo knjižici za nemško bralno značko EPI Lesepreis, ki jih imajo doma (razvijajo bralno razumevanje).
  • RU: Informacija o pouku na daljavo – Komunikacija s starši (telefon)

24. 3. 2020 (TOR)

  • DRU: Storitvene dejavnosti
    • Pravilno umivanje rok – ogled posnetkov
    • Spoznali bodo storitvene dejavnosti, kaj so javne službe in ustanove.
  • SLJ: Kako predstavim svoje poklicne načrte
    • Zberejo podatke o poklicnih načrtih in tvorijo besedilo, kjer predstavijo svoje poklicne načrte.
  • MAT: Lastnosti geometrijskih likov – pravokotnik, kvadrat
    • Prepoznajo in poimenujejo geometrijske like ter pri opisu lastnosti uporabljajo matematične izraze (stranica, oglišče).
    • Narišejo večkotnik in ga pravilno poimenujejo glede na število stranic.
    • Razlikujejo pravokotnik, kvadrat in opišejo medsebojno lego stranic in njihove lastnosti.
  • ŠPO: Sprehod
    • 45 min sprehod na prostem v ožjem družinskem krogu (starši, bratje, sestre).

25. 3. 2020 (SRE)

  • SLJ: Na kaj moramo paziti, kadar naštevamo
    • Učenci utrjujejo svoje znanje o vrstah povedi. Pišejo trdilne in nikalne povedi. Prepoznavajo neskončno intonacijo v glasno prebranih povedih in njeno pisno zaznamovanje z vejico (med naštetimi besedami).
  • MAT: Skladnost likov
    • Seznanijo se s pojmom skladnost ob življenjskih primerih in v matematičnih okoliščinah. Prepoznajo in narišejo skladen lik.
  • NIT: Nekatere snovi lahko pretakamo
  • GUM: Glasbeni zapis – Moj očka ima konjička dva
    • Prepis pesmi Moj očka ima konjička dva iz SDZ.
    • Petje ob spremljavi iz www.radovednih-pet.si

26. 3. 2020 (ČET)

  • DRU: Storitvene dejavnosti – terensko delo
    • Na terenu se orientirajo z zemljevidi domačega kraja in domače pokrajine. Uporabljajo kartiranje kot metodo shranjevanja in prikaza prostorskih podatkov.
  • SLJ: Kako se učimo, ponavljamo, utrjujemo
    • Učenci utrjujejo svoje znanje o branju, razumevanju in vrednotenju opisa poklica. Poimenujejo poklice moških in ženskih oseb. Vstavijo vejice pri naštevanju. Bogatijo besedni zaklad.
  • ŠPO: Rokomet – vodenje žoge
    • Vadijo po navodilih iz posnetkov. Se razgibajo in sprostijo.
  • MAT: Simetrija
    • Razlaga – posnetek o simetriji. Naloge v delovnem zvezku.
  • NIP-TEH: Človek in delo
    • Učenci vsaj eno uro pomagajo v družini pri vsakdanjem opravilu, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.

27. 3. 2020 (PET)

  • MAT: Simetrija
    • Prepis v zvezek. Vaje.
  • ŠPO: Rokomet, met v cilj
    • Izvajanje po navodilih
  • TJN: Wir lesen.
    • Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob kratkem besedilu v nemščini.
    • Učenci rešujejo naloge za nemško bralno značko EPI Lesepreis.
  • NIT: Po žicah teče električni tok
  • SLJ: Proza: Anja Štefan: MEDVED
  • NIP-ŠPO: Teki: krajši tek v naravi v pogovornem tempu
    • Tek in tabata.