4. razred
1. 6. 2020 (PON)
- od 1. 6. 2020 naprej se ponovno pričenja pouk v šoli.
——————————————————————————————————————————————————————-
22. 5. 2020 (PET)
- MAT: Utrjevanje
- ŠPO: Stare igre
- TJN: Bei felipe in Argentinien U, str. 50 in DZ, str. 50
- NIT: Preverjamo
- SLJ: Bralne strategije
- NIP-ŠPO: ŠPORTNO OBNAŠANJE (FAIR PLAY)
21. 5. 2020 (ČET)
- DRU: Preverjanje znanja
- SLJ: Proza: Lukec in njegov škorec
- ŠPO: Stare igre
- MAT: Ponavljanje
- NIP-TEH: Lesena piščal
20. 5. 2020 (SRE)
- SLJ: Kako zapisujemo imena dnevov in mesecev?
- MAT: Merimo čas – besedilne naloge
- NIT: Človeške rase. Ponavljamo
- GUM: Slovensko ljudsko izročilo – ljudska plesi
26. 5. 2020 (TOR)
- DRU: Delavnik, prosti čas, praznik
- SLJ: Spoznali smo
- MAT: Povezanost količin
- ŠPO: Skok v daljino
- DOP: MAT – utrjevanje
25. 5. 2020 (PON)
- LUM: Ocenjevanje
- MAT: Merimo čas
- TJN: Schulsachen – Wiederholung, interaktivne naloge
- RU: Lepe misli sošolcu
- GUM: Ponavljamo
——————————————————————————————————————————————————————-
22. 5. 2020 (PET)
- MAT: Utrjevanje
- ŠPO: Stare igre
- TJN: Araya bekommt Besuch, U, str. 46 DZ, str. 45, 46, 49
- NIT: V različnih okoljih so različna živa bitja
- SLJ: Proza: Knjižničarka Mrcina
- NIP-ŠPO: Vadba v naravi
21. 5. 2020 (ČET)
20. 5. 2020 (SRE)
- SLJ: Kaj so množični mediji?
- MAT: Merimo čas – besedilne naloge
- NIT: Človeške rase. Ponavljamo
- GUM: Slovensko ljudsko izročilo – ljudska plesi
19. 5. 2020 (TOR)
- DRU: Delavnik, prosti čas, praznik
- SLJ: Kaj so množični mediji?
- MAT: Merimo čas – zapis v zvezek
- ŠPO: Elementarne igre
18. 5. 2020 (PON)
- LUM: Risanje: Dan za solidarnost
- MAT: Ponavljanje
- TJN: Araya lernt Benimmregeln, U – str. 45, DZ- str. 47, 48
- RU: Dan za solidarnost
——————————————————————————————————————————————————————-
15. 5. 2020 (PET)
- MAT: Merimo čas
- ŠPO: Sprehod
- TJN: Die Schulsachen, interaktivne naloge- DZ, str. 44
- NIT: Telesne značilnosti članov tvoje družine
- SLJ: Spis (vaja)
- NIP-ŠPO: Navodila za izdelavo plakata
14. 5. 2020 (ČET)
- DRU: Vsakdanjik in praznik
- SLJ: Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo od njih?
- ŠPO: Ljudski plesi
- MAT: Merimo čas
- NIP-TEH: Ocenjevanje znanja
13. 5. 2020 (SRE)
- SLJ: Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo od njih?
- MAT: Merimo čas
- NIT: Prilagoditve živih bitij na okolje, v katerem živijo. Po zgradbi smo si podobni.
- GUM: Slovensko ljudsko izročilo – glasbena pravljica
12. 5. 2020 (TOR)
- DRU: Kulturna dediščina/referati
- SLJ: Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo od njih?
- MAT: Ponavljamo
- ŠPO: Sprehod
11. 5. 2020 (PON)
- LUM: Risanje na večje risarske podlage – plesalci
- MAT: Merjenje mase: naloge
- TJN: Analiza ocenjevanja in poprava
- RU: Informacije
——————————————————————————————————————————————————————-
8. 5. 2020 (PET)
- MAT: Ponavljamo
- ŠPO: Ljudski plesi
- TJN: Ocenjevanje znanja
- NIT: Izdelaj svoj fosil
- SLJ: Proza: Ronja, razbojniška hči
- NIP-ŠPO: Ravnotežne spretnosti: Hoja v različne smeri po ožjih površinah
7. 5. 2020 (ČET)
- DRU: Referati
- SLJ: Kako se učimo, ponavljamo, utrjujemo
- ŠPO: Ljudski plesi: Marko skače
- MAT: Merjenje mase – naloge
- NIP-TEH: Električni krog
6. 5. 2020 (SRE)
- SLJ: Proza: Ronja, razbojniška hči
- MAT: Merjenje mase
- NIT: Raziskovanje je tudi potovanje v preteklost
- GUM: Glasba skozi čas – nastanek glasbe
5. 5. 2020 (TOR)
- ŠPORTNI DAN – GOZDNI ATLETSKI MNOGOBOJ
4. 5. 2020 (PON)
- LUM: Slikanje: barvno nasprotje (kontrast)
- MAT: Merjenje mase: gram, dekagram
- TJN: Ponavljanje in utrjevanje
- Ocenjevanje znanja: petek, 8. 5. 2020
- RU: Informacije
——————————————————————————————————————————————————————-
24. 4. 2020 (PET)
- Tehniški dan: Strokovna ekskurzija v slovensko pokrajino – Idrijsko hribovje!
23. 4. 2020 (ČET)
- DRU: Raziskovanje preteklosti
- SLJ: Film: Kekec nad samotnim breznom
- ŠPO: Gimnastika: Vaje z obročem
- MAT: Krog in krožnica
- NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
22. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Kako se pogovarjamo po telefonu?
- MAT: Krog in krožnica
- NIT: Projekt: Voda – Dan Zemlje
- GUM: Igre s toni – pesem Jutro
21. 4. 2020 (TOR)
- DRU: Preteklost, sedanjost, prihodnost
- SLJ: Kako se pogovarjamo po telefonu?
- MAT: Ponovitev – poštevanke
- ŠPO: Gimnastika: Skakanje s kolebnico
20. 4. 2020 (PON)
- LUM: Slikanje: svetlo temni kontrasti
- MAT: Preverjanje znanja
- TJN: ARAYA IN THAILAND, U – str. 44, DZ, str. 42-Ü1
- RU: RU s socialno pedagoginjo
——————————————————————————————————————————————————————-
17. 4. 2020 (PET)
- MAT: Ponavljamo in utrjujemo
- ŠPO: Nogomet: Preigravanje
- TJN: Jahreszeiten: Es war eine Mutter – učni listi
- NIT: Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo
- SLJ: Kako izrekamo opravičilo?
- NIP-ŠPO: Lov na zaklad
16. 4. 2020 (ČET)
- DRU: Referati
- SLJ: Kako se pripravimo na govorni nastop?
- ŠPO: Nogomet: Preigravanje
- MAT: Pisno deljenje – vaje
- NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
15. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Kako pišemo zahvalo in kaj vse napišemo v njej?
- MAT: Pisno deljenje – besedilne naloge
- NIT:
- Zmesi lahko ločujemo
- Ločevanje odpadkov je pomembno
- GUM: Igre s toni – LA
14. 4. 2020 (TOR)
- DRU: Ponavljamo in utrjujemo
- SLJ: Kako izrekamo zahvalo?
- MAT: Pisno deljenje – zapis v zvezek
- ŠPO: Nogomet – Brcanje v cilj
——————————————————————————————————————————————————————-
10. 4. 2020 (PET)
- MAT: Pisno deljenje – zapis v zvezek
- ŠPO: Nogomet: Zaustavljanje žoge
- TJN: Die Post vom Osterhasen – U, str. 69, 70 – DZ, str. 74, 75, 76
- NIT: Ločevanje odpadkov je pomembno
- SLJ: Kako izrekamo zahvalo?
- NIP-ŠPO: Splošna kondicijska priprava
9. 4. 2020 (ČET)
- DRU: Trajnostni razvoj
- SLJ: Proza: Ti kanta požrešna!
- ŠPO: Nogomet: Vodenje
- MAT: Pisno deljenje z večkratniki števila 10
- NIP-TEH: Površinska zaščita lesa
- Učenci s pomočjo spleta in pogovora s starši spoznajo različne načine površinske zaščite lesa.
8. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej?
- MAT: Pisno deljenje z ostankom
- NIT:
- Snovi lahko tudi shranjujemo
- Lastnosti snovi se lahko spreminjajo
- GUM: Igre s toni – SO, MI
7. 4. 2020 (TOR)
- DRU: Za naravo smo odgovorni vsi
- SLJ: Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej?
- MAT: Pisno deljenje z ostankom
- ŠPO: Delo po postajah
6. 4. 2020 (PON)
- LUM: Slikanje: Neenakomerno razporejanje oblik v sliki
- MAT: Pisno deljenje do 1000 z dvojnim prehodom
- TJN: Das Osterhasenpostamt U, str. 68, 69 DZ, str. 72, 73
- GUM: Tempo in dinamika v glasbi
——————————————————————————————————————————————————————-
3. 4. 2020 (PET)
- MAT: Pisno deljenje do 1000 z dvojnim prehodom
- ŠPO: Sprehod
- TJN: FRÜHLINGSBLUMEN – učni listi
- NIT: Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo
- SLJ: Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej?
- NIP-ŠPO: Cirkuške spretnosti: žongliranje
2. 4. 2020 (ČET)
- DRU: Moja pot v šolo
- SLJ: Proza: Čarovnik iz Oza
- ŠPO: Štafetne igre
- MAT: Pisno deljenje do 1000 s prehodom
- NIP-TEH: Ločevanje odpadkov
- Učenci si ogledajo videoposnetek, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
1. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Kako izrekamo prošnjo?
- MAT: Pisno deljenje do 1000 brez prehoda
- NIT: Ločevanje odpadkov je pomembno
- GUM: Glasbeni zapis – notno črtovje
31. 3. 2020 (TOR)
- DRU: Kako potujemo?
- SLJ: Proza: Vezalkine sanje
- MAT: Pisno deljenje do 100 brez prehoda
- ŠPO: Vadba po postajah
30. 3. 2020 (PON)
- LUM:
- Kiparstvo: Relief iz kartona
- Moja soba
- MAT: Simetrija in vzorci – zapis v zvezek
- TJN: FRÜHLINGSBLUMEN – učni listi
- RU: Odgovori na vprašanja o pouku na daljavo – Komunikacija s starši (telefon)
——————————————————————————————————————————————————————-
23. 3. 2020 (PON)
- LUM: Slikanje – Naravni materiali
- MAT: Geometrijska telesa in liki – utrjevanje
- TJN: Wiederholung
- Učenci berejo knjižici za nemško bralno značko EPI Lesepreis, ki jih imajo doma (razvijajo bralno razumevanje).
- RU: Informacija o pouku na daljavo – Komunikacija s starši (telefon)
24. 3. 2020 (TOR)
- DRU: Storitvene dejavnosti
- Pravilno umivanje rok – ogled posnetkov
- Spoznali bodo storitvene dejavnosti, kaj so javne službe in ustanove.
- SLJ: Kako predstavim svoje poklicne načrte
- Zberejo podatke o poklicnih načrtih in tvorijo besedilo, kjer predstavijo svoje poklicne načrte.
- MAT: Lastnosti geometrijskih likov – pravokotnik, kvadrat
- Prepoznajo in poimenujejo geometrijske like ter pri opisu lastnosti uporabljajo matematične izraze (stranica, oglišče).
- Narišejo večkotnik in ga pravilno poimenujejo glede na število stranic.
- Razlikujejo pravokotnik, kvadrat in opišejo medsebojno lego stranic in njihove lastnosti.
- ŠPO: Sprehod
- 45 min sprehod na prostem v ožjem družinskem krogu (starši, bratje, sestre).
25. 3. 2020 (SRE)
- SLJ: Na kaj moramo paziti, kadar naštevamo
- Učenci utrjujejo svoje znanje o vrstah povedi. Pišejo trdilne in nikalne povedi. Prepoznavajo neskončno intonacijo v glasno prebranih povedih in njeno pisno zaznamovanje z vejico (med naštetimi besedami).
- MAT: Skladnost likov
- Seznanijo se s pojmom skladnost ob življenjskih primerih in v matematičnih okoliščinah. Prepoznajo in narišejo skladen lik.
- NIT: Nekatere snovi lahko pretakamo
- GUM: Glasbeni zapis – Moj očka ima konjička dva
- Prepis pesmi Moj očka ima konjička dva iz SDZ.
- Petje ob spremljavi iz www.radovednih-pet.si
26. 3. 2020 (ČET)
- DRU: Storitvene dejavnosti – terensko delo
- Na terenu se orientirajo z zemljevidi domačega kraja in domače pokrajine. Uporabljajo kartiranje kot metodo shranjevanja in prikaza prostorskih podatkov.
- SLJ: Kako se učimo, ponavljamo, utrjujemo
- Učenci utrjujejo svoje znanje o branju, razumevanju in vrednotenju opisa poklica. Poimenujejo poklice moških in ženskih oseb. Vstavijo vejice pri naštevanju. Bogatijo besedni zaklad.
- ŠPO: Rokomet – vodenje žoge
- Vadijo po navodilih iz posnetkov. Se razgibajo in sprostijo.
- MAT: Simetrija
- Razlaga – posnetek o simetriji. Naloge v delovnem zvezku.
- NIP-TEH: Človek in delo
- Učenci vsaj eno uro pomagajo v družini pri vsakdanjem opravilu, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
27. 3. 2020 (PET)
- MAT: Simetrija
- ŠPO: Rokomet, met v cilj
- TJN: Wir lesen.
- Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob kratkem besedilu v nemščini.
- Učenci rešujejo naloge za nemško bralno značko EPI Lesepreis.
- NIT: Po žicah teče električni tok
- SLJ: Proza: Anja Štefan: MEDVED
- NIP-ŠPO: Teki: krajši tek v naravi v pogovornem tempu