6. razred

3. 6. 2020 (SRE)

  • od 3. 6. 2020 naprej se ponovno pričenja pouk v šoli.

2. 6. 2020 (TOR)

  • TIT: Utrjevanje znanja
  • MAT: Ponavljanje o površinah in prostorninah
  • ŠPO-deklice: Atletika: suvanje krogle
  • ŠPO-fantje: Cooperjev test
  • TJN: Wiederholung
  • SLJ: Slovenski jezik: Ogled posnetka pogovora in razumevanje

1. 6. 2020 (PON)

  • GOS: Jedi iz mesa DZ str. 42 naloga 58
  • TJN: Primer naloge za NPZ 2019
  • SLJ: Slovenski jezik: Branje in razumevanje NUB
  • ŠPO-deklice: Atletika: met žvižgača
  • ŠPO-fantje: Hrbtenica – krepilne vaje
  • NAR: Podobnosti in razlike med rastlinami

——————————————————————————————————————————————————————–

29. 5. 2020 (PET)

  • NAR: Določanje drevesnih vrst v bližnjem gozdu
  • ZGO: Družina v grški, rimski in srednjeveški družbi
  • LUM: Velika in monumentalna plastika, spomenik
  • MAT: Prostornina kocke
  • SLJ: Premi in odvisni govor – utrjevanje
  • NIP-ŠPO: ŠPORTNO OBNAŠANJE (FAIR PLAY)

28. 5. 2020 (ČET)

  • MAT: Prostornina kocke
  • TIT: Sam svoj mojster
    • Izdelava izdelka
  • GEO: T
  • SLJ: Premi in odvisni govor – utrjevanje
  • TJN: Bea geht zum Zahnarzt U, str. 109, učni listi
  • NIP-TEH: Lesena piščal

27. 5. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Tek v naravi
  • ŠPO-fantje: Razvijanje vzdržljivosti
  • GUM: Glasba za različne priložnosti
    • Učenci bodo usvarjali RAP o svojem kraju.
  • TJN: Körperpflege, U, str. 108
  • MAT: Prostornina kvadra
  • SLJ: Odvisni govor

26. 5. 2020 (TOR)

  • TIT: Sam svoj mojster
    • Izdelava izdelka
  • MAT: Prostornina kvadra
  • ŠPO-deklice: Skok v daljino
  • ŠPO-fantje: Razvijanje vzdržljivosti
  • TJN: Unser Zähne, U, str. 106
  • SLJ: Premi govor, vaje

25. 5. 2020 (PON)

  • RU: Moč besed
  • GOS: KATERE JEDI UŽIVAŠ NAJPOGOSTEJE OB POSAMEZNIH PRILOŽNOSTIH, OCENJEVANJE IZDELKA, DZ, str. 36. vaja 56
  • TJN: Primer naloge za NPZ 2017, RIC
  • SLJ: Premi govor
  • ŠPO-deklice: Igre z žogo
  • ŠPO-fantje: Ocenjevanje
  • NAR: Ustno ocenjevanje znanja na daljavo

——————————————————————————————————————————————————————-

22. 5. 2020 (PET)

  • NAR: Kritosemenke
  • ZGO: Družina prvih civilizacij
  • LUM: Umetniška grafika, linorez
  • MAT: Enote za merjenje prostornine
  • SLJ: Ločila
  • NIP-ŠPO: Vadba v naravi

21. 5. 2020 (ČET)

  • ŠPORTNI DAN: PLES

20. 5. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Igre z žogo
  • ŠPO-fantje: Kolo sreče
  • GUM: Zvrsti glasbe
    • Učenci bodo delali z učbenikom.
  • TJN: Übungen, DZ- str. 110-114
  • MAT: Enote za merjenje prostornine
  • SLJ: Krajšave

19. 5. 2020 (TOR)

  • TIT: Lesena piščal
  • MAT: Merjenje prostornine
  • ŠPO-deklice: Igre z žogo
  • ŠPO-fantje: Kolo športa
  • TJN: Ist Carlos krank? U, str. 104, 105
  • SLJ: Pravopisne vaje

18. 5. 2020 (PON)

  • GOS: KATERE JEDI UŽIVAŠ NAJPOGOSTEJE OB POSAMEZNIH PRILOŽNOSTIH, OCENJEVANJE IZDELKA, DZ, str. 36. vaja 56
  • TJN: Eine schlimme Krankheit, U, str. 102
  • SLJ: Mala začetnica
  • ŠPO-deklice: Igre z žogo
  • ŠPO-fantje: Kolo športa
  • NAR: Semenke ali cvetnice (golosemenke)

——————————————————————————————————————————————————————-

15. 5. 2020 (PET)

  • NAR: Razlikovanje rastlin
  • ZGO: Prve človeške skupnosti
  • LUM: Umetniška grafika, linorez
  • MAT: Enote za merjenje prostornine
  • SLJ: Ocenjevanje: Govorni nastop
  • NIP-ŠPO: Navodila za izdelavo plakata

14. 5. 2020 (ČET)

  • TEHNIŠKI DAN: Prosotovoljstvo, gozd

13. 5. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Športnih 5X5
  • ŠPO-fantje: Tabata
  • GUM: Ustvarjanje – igrajmo na kozarce
    • Učencem bom igrali in ustvarjali s pomočjo kozarcev 🙂
  • TJN: Primeri nalog NPZ l.2018
  • MAT: Enote za merjenje prostornine
  • SLJ: Lastna imena

12. 5. 2020 (TOR)

  • TIT: Poročilo o izdelave izdelka
  • MAT: Površina kocke
  • ŠPO-deklice: Športnih 5X5
  • ŠPO-fantje: Tabata
  • TJN: Analiza ocenjevanja in poprava
  • SLJ: Velika začetnica

11. 5. 2020 (PON)

  • GOS: KAKO PRIPRAVIM POGRINJEK. DZ, str. 36. vaja 55
  • TJN: Ocenjevanje znanja, časovno omejen test, do 14.00
  • SLJ: PRAVOPISNA PRAVILA. Branje in razumevanje NUB
  • ŠPO-deklice: Športnih 5X5
  • ŠPO-fantje: Kviz iz programa Krpan
  • NAR: Nastanek semen in plodov

——————————————————————————————————————————————————————-

8. 5. 2020 (PET)

  • NAR: Analiza preverjanja preko Zooma
  • ZGO: Ponavljanje, utrjevanje: znanosti
  • LUM: Umetniška grafika, linorez
  • MAT: Površina kocke
  • SLJ: Preverjanje znanja
  • NIP-ŠPO: Ravnotežne spretnosti: Hoja v različne smeri po ožjih površinah

7. 5. 2020 (ČET)

  • MAT: Površina kvadra
  • TIT: Igrajmo se doma
  • GEO: Toplotni pasovi ponavljanje
  • SLJ: Utrjevanje in ponavljanje – Z znanjem nad oblake
  • TJN: Ponavljanje in utrjevanje
    • Ocenjevanje znanja: ponedeljek, 11. 5. 2020
  • NIP-TEH: Električni krog

6. 5. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Naloge za športni program Krpan
  • ŠPO-fantje: Naloge iz programa KRPAN
  • GUM: Ustvarjanje  in kriteriji ocenjevanja
    • Učencem bom predstavila kriterije uspešnosti in ocenjevanja ter njihov izdelek ocenila.
  • TJN: Die Körperteile, interaktivne naloge
    • Ocenjevanje znanja: ponedeljek, 11. 5. 2020
  • MAT: Površina kvadra
  • SLJ: Mali oglas

5. 5. 2020 (TOR)

  • ŠPORTNI DAN – GOZDNI ATLETSKI MNOGOBOJ

4. 5. 2020 (PON)

  • GOS: Servirna posoda in pribor – Učbenik, str. 81, 82, 83. Reši naloge v DZ – vaja 51, 52, 53, 54.
  • TJN: Primeri nalog za NPZ l. 2014
  • SLJ: MALI OGLAS – Branje in razumevanje NUB
  • ŠPO-deklice: Naloge za športni program Krpan
  • ŠPO-fantje: Naloge iz programa KRPAN
  • NAR: Pisno preverjanje znanja

——————————————————————————————————————————————————————-

24. 4. 2020 (PET)

  • Tehniški dan: Strokovna ekskurzija v slovensko pokrajino – Idrijsko hribovje!

23. 4. 2020 (ČET)

  • MAT: Obdelava podatkov – utrjevanje
  • TIT: Vrste lesa, orodja in stroji za obdelavo lesa
    • Utrjevanje znanja
  • GEO: Toplotni pasovi ponavljanje
  • SLJ: Prijavnica
  • TJN: Mein Körper, str. 100, 101
  • NIP-TEH: Vrste lesa, orodja in stroji za obdelavo lesa
    • Utrjevanje znanja

22. 4. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Odbojka – ponavljanje in utrjevanje
  • ŠPO-fantje: Atletika – tekalni dnevnik; počep in skleca
  • GUM: Glasbene oblike
    • Učenci ustvarjajo štiristavčno ciklično instrumentalno obliko
  • TJN: Preverjanje znanja
  • MAT: Obdelava podatkov – prikazi
  • SLJ: PRIJAVNICA – Branje in razumevanje NUB

21. 4. 2020 (TOR)

  • TIT: Vrste lesa, orodja in stroji za obdelavo lesa
    • 2. preverjanje znanja
  • MAT: Obdelava podatkov – preglednice
  • ŠPO-deklice: Odbojka – ponavljanje
  • ŠPO-fantje: Atletika – tekalni dnevnik; počep in skleca
  • TJN: Preverjanje nalog v delovnem zvezku in učnih listih
  • SLJ: Tvorba seznama

20. 4. 2020 (PON)

  • Delavnica ŠSS (Suzana Farič)
  • GOS: KAJ VSE POTREBUJEM ZA OBDELAVO ŽIVIL IN PRIPRAVO JEDI?
  • TJN: PRIMERI NALOG ZA NPZ 2012 – naloge s spleta l. 2012
  • SLJ: SEZNAM – Branje in razumevanje NUB
  • ŠPO-deklice: Badminton
  • ŠPO-fantje: Atletika (tekaški dnevnik; vaje za moč-počep in skleca)
  • NAR: OGLED FILMA ŽEJNI SVET

——————————————————————————————————————————————————————-

17. 4. 2020 (PET)

  • NAR: Spolno in nespolno razmnoževanje rastlin
  • ZGO: Astronomija
  • LUM: Komplementarni barvni kontrast, nadaljevanje
  • MAT: Obdelava podatkov
  • SLJ: Tvorba ocene
  • NIP-ŠPO: Lov za zakladom

16. 4. 2020 (ČET)

  • MAT: Preverjanje znanja o ploščinah
  • TIT: Orodja in stroji za obdelavo lesa
    • Preverjanje znanja
  • GEO: Mrzli ali polarni pas
  • SLJ: Ocena
  • TJN: Übungen: DZ, str. Od 104 do 107
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
    • Preverjanje znanja

15. 4. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Atletika: merjenje srčnega utripa
  • ŠPO-fantje: Atletika: tekaški dnevnik; križanka
  • GUM: Majhne zasedbe – utrjevanje
  • TJN: Übungen – DZ, str. Od 99 do 103
  • MAT: Utrjevanje o ploščinah
  • SLJ: OCENA – Branje in razumevanje NUB

14. 4. 2020 (TOR)

  • TIT: Orodja in stroji za obdelavo lesa
    • Preverjanje znanja
  • MAT: Utrjevanje o ploščinah
  • ŠPO-deklice: Atletika: Poligon v naravi
  • ŠPO-fantje: Atletika: tekaški dnevnik; križanka
  • TJN: Was ziehst du an?: U, str. 97, 98, DZ, str. 96, 97, 98
  • SLJ: Ogled posnetka in tvorba navodila za delo/priprava na GN

——————————————————————————————————————————————————————-

10. 4. 2020 (PET)

  • NAR: Pogoji za kalitev semen
  • ZGO: Astronomija
  • LUM: Komplementarni barvni kontrast, nadaljevanje
  • MAT: Ploščina kvadrata
  • SLJ: NAVODILO ZA DELO – Branje in razumevanje NUB
  • NIP-ŠPO: Splošna kondicijska priprava

9. 4. 2020 (ČET)

  • MAT: Ploščina pravokotnika
  • TIT: Stroji za obdelavo lesa – utrjevanje
    • Učenci izpolnijo vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
  • GEO: Zmernotopli pas
  • SLJ: Tvorba opisa bolezni
  • TJN: Ostern international U- str, 51, interaktivne naloge, izdelki
  • NIP-TEH: Površinska zaščita lesa
    • Učenci s pomočjo spleta in pogovora s starši spoznajo različne načine površinske zaščite lesa.

8. 4. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Vadba za športnovzgojni karton
  • ŠPO-fantje: športno vzgojni karton
  • GUM: Instrumentalna glasba – utrjevanje
  • TJN: Kleidung – ponavljanje, učni listi in interaktivne naloge
  • MAT: Ploščine likov
  • SLJ: Opis bolezni

7. 4. 2020 (TOR)

  • TIT: Orodje za obdelavo lesa
    • Učenci naredijo plakat
  • MAT: Enote za merjenje ploščine
  • ŠPO-deklice: Atletika: hiter tek z visokega in nizkega štarta
  • ŠPO-fantje: športno vzgojni karton
  • TJN: Hilfe! Mein Kleiderschrank ist voll! U, str. 90,91, DZ, str. 95
  • SLJ: Branje in razumevanje NUB (opis bolezni)

6. 4. 2020 (PON)

  • GOS: KAJ IN KOLIKO NAJ JEM?
  • TJN: PRIMERI NALOG ZA NPZ 2010 – naloge s spleta l. 2010
  • SLJ: Tvorba opisa igre/športa
  • ŠPO-deklice: Naravne oblike gibanja, igre in splošna kondicijska priprava: gibalne sposobnosti – teoretične vsebine
  • ŠPO-fantje: športno vzgojni karton
  • NAR: Notranja zgradba semena

——————————————————————————————————————————————————————-

3. 4. 2020 (PET)

  • NAR: Gozd, terensko delo
  • ZGO: Zbirajte podatke o igrah in igračah vaših staršev in starih staršev.
  • LUM: Komplementarni barvni kontrast
  • MAT: Enote za merjenje ploščine
  • SLJ: Opis igre
  • NIP-ŠPO: Cirkuške spretnosti: žongliranje

2. 4. 2020 (ČET)

  • MAT: Obseg kvadrata
  • TIT: Lastnosti in uporaba lesa – utrjevanje
    • Učenci izpolnijo vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
  • GEO: Tropski ali vroči pas
  • SLJ: Branje in razumevanje NUB (opis igre/opis športa)
  • TJN: Übungen im Arbeitsbuch DZ, str. 93, 94, Mein Zimmer
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov
    • Učenci si ogledajo videoposnetek, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.

1. 4. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Atletika: fartlek
  • ŠPO-fantje: Mali nogomet: poigravanje z žogo (tehnični elementi)
  • GUM: Vokalna glasba – utrjevanje
    • Učenci bodo snov utrdili s pomočjo e-kviza.
  • TJN: Mein Zimmer – reševanje učnih listov
  • MAT: Obseg pravokotnika
  • SLJ: Tvorba opisa kraja

31. 3. 2020 (TOR)

  • TIT: Orodje za obdelavo lesa
    • Učenci naredijo plakat
  • MAT: Obsegi likov
  • ŠPO-deklice: Atletika: hiter tek z visokega in nizkega štarta
  • ŠPO-fantje: Mali nogomet: poigravanje z žogo (tehnični elementi)
  • TJN: Frühlingsblumen – reševanje učnih listov
  • SLJ: Opis kraja

30. 3. 2020 (PON)

  • RU: Samovrednotenje dela na daljavo.
  • GOS: Priprava obroka za družinske člane.
  • TJN: PRIMERI NALOG ZA NPZ 2009 – naloge s spleta
  • SLJ: Besedna družina, koren
  • ŠPO-deklice: Atletika: vaje za spopolnjevanje tehnike teka
  • ŠPO-fantje: Mali nogomet: poigravanje z žogo (tehnični elementi)
  • NAR: Nadomestne korenine

——————————————————————————————————————————————————————-

23. 3. 2020 (PON)

  • GOS: Sestava jedilnega lista
    • Sestavijo jedilni list za celotni dan, kjer upoštevajo 5 obrokov. Pri tem upoštevajo piramido zdrave prehrane. Jedilni list naj bo izdelan po lastni zamisli. Vsak učenec naj bo ustvarjalen!
  • TJN: Primeri nalog z NPZ za 6. razred – nemščina
    • Učenci utrjujejo in ponovijo svoje znanje nemščine. Rešujejo primer naloge za NPZ za 6. razred nemščine, ki je prosto dostopen na spletni strani RIC.
  • SLJ: Besedna družina, koren
  • ŠPO-deklice: Naravne oblike gibanja in igre (Obhodna vadba za razvijanje splošne moči)
    • Učenci dobijo podrobnejša navodila in tabelo za vpis rezultatov na svoje elektronske naslove.
  • ŠPO-fantje: Naravne oblike gibanja (vaje za moč ramenskega obroča, trupa in nog)
  • NAR: Rastlinski organi, terensko delo

24. 3. 2020 (TOR)

  • TIT: Lastnosti in uporaba lesa
    • Učenci izdelajo tabelo o lastnostih in uporabi lesa
  • MAT: Analiza in poprava preizkusa znanja
  • ŠPO-deklice: Naravne oblike gibanja, igre in splošna kondicijska priprava (Obhodna vadba za razvijanje splošne moči)
    • Učenci dobijo podrobnejša navodila in tabelo za vpis rezultatov na svoje elektronske naslove.
  • ŠPO-fantje: Naravne oblike gibanja (vaje za moč ramenskega obroča, trupa in nog)
  • TJN: Wiederholung – Wohnen
    • Učenci pregledajo rešitve naloge za NPZ in utrjujejo besedišče – tema WOHNEN. Učenje skozi igro.
    • *Učenci (tisti, ki so se prijavili) berejo knjižici za nemško bralno značko EPI Lesepreis, ki jih imajo doma (razvijajo bralno razumevanje). Pole za tekmovanje rešujejo v četrtek.
  • SLJ: Pomenski odnosi med besedami

25. 3. 2020 (SRE)

  • ŠPO-deklice: Naravne oblike gibanja, igre in splošna kondicijska priprava (Obhodna vadba za razvijanje splošne moči)
  • ŠPO-fantje: Naravne oblike gibanja
  • GUM: Orkester
    • Učenci bodo spoznali simfonični orkester in dirigenta.
  • TJN: Zuhause
    • Učenci utrjujejo in ponovijo svoje znanje iz učne snovi, tako da izdelajo izdelek kot pripomoček za govorni nastop (ustno preverjanje in ocenjevanje znanja) z naslovom Mein Zuhause (MOJ DOM).
    • Učenci izdelajo kriterije za vsebino, izdelavo in oblikovanje izdelka (predlogi in priporočila za sošolce).
    • *Učenci (tisti, ki so se prijavili) berejo knjižici za nemško bralno značko EPI Lesepreis, ki jih imajo doma (razvijajo bralno razumevanje). Pole za tekmovanje rešujejo v četrtek.
  • MAT: Zaporedja
  • SLJ: OBVESTILO – BRANJE IN RAZUMEVANJE NUB

26. 3. 2020 (ČET)

  • MAT: Enote za merjenje dolžine
  • TIT: Lastnosti in uporaba lesa
    • Učenci izpolnijo vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
  • GEO: Toplotni pasovi
  • SLJ: OBVESTILO
  • TJN: Wir lesen.
    • Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob kratkem besedilu v nemščini.
    • Učenci (tisti, ki so se prijavili) rešujejo naloge za nemško bralno značko EPI Lesepreis.
  • NIP-TEH: Človek in delo
    • Učenci vsaj eno uro pomagajo v družini pri vsakdanjem opravilu, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.

27. 3. 2020 (PET)

  • NAR: Korenina
  • ZGO: PRVE ZNANOSTI – MEDICINA
  • LUM: Komplementarni barvni kontrast
  • MAT: Enote za merjenje dolžine
  • SLJ: Tvorba obvestila
  • NIP-ŠPO: Teki: krajši tek v naravi v pogovornem tempu
    • Tek in tabata