5. razred

1. 6. 2020 (PON)

  • od 1. 6. 2020 naprej se ponovno pričenja pouk v šoli.

——————————————————————————————————————————————————————-

29. 5. 2020 (PET)

  • MAT: DVOMESTNI DELJENEC, DVOMESTNI DELITELJ. DZ3 12, 13
  • SLJ: BERILO, str. 14, 15. Boris A Novak: NEKOČ IN DANES
  • DRU: Srednjeveška mesta 101, 102
  • ŠPO: Tek v naravi
  • TJN: Moosbart, Halbschuh und Muff, u, str. 69
  • NIP-ŠPO: ŠPORTNO OBNAŠANJE (FAIR PLAY)

28. 5. 2020 (ČET)

  • SLJ: KATERE VRSTE PRIDEVNIKOV POZNAMO? DZ, str. 72 in 73
  • MAT: DVOMESTNI DELJENEC, DVOMESTNI DELITELJ. DZ3 10, 11
  • ŠPO: Skok v daljino
  • TJN: Wir fahren in die Ferien, U, str. 68
  • GUM: ZAPOJMO IN ZAPLEŠIMO S KAMNI
  • NIP-TEH: Lesena piščal

27. 5. 2020 (SRE)

  • MAT: TRIMESTNI DELJENEC, ENOMESTNI DELITELJ, DZ3, str. 8, 9
  • TJN: Der Sommer, U, str. 68
  • NIT:
    • UPORABI ŠKRIPEC, Učbenik, str. 102
    • UPORABI ŠKRIPEC, SDZ, str. 109, 110

26. 5. 2020 (TOR)

  • SLJ:
    • KAJ POIMENUJEMO S PRIDEVNIKI? DZ, STR. 68 IN 69
    • KATERE VRSTE PRIDEVNIKOV POZNAMO? DZ, str. 70 in 71
  • MAT: PISNO DELJENJE. DVOMESTNI DELJENEC, ENOMESTNI DELITELJ, DZ3, str. 6, 7
  • GUM: Med vitezi in princesami, DZ str. 64, 65
  • ŠPO: Atletski poligon
  • GOS: OBUTEV. Ustno ocenjevanje znanja

25. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Barvni odtenki
  • SLJ: KAJ POIMENUJEMO S PRIDEVNIKI? DZ, STR. 66 IN 67
  • NIT: UPORABI VZVOD
  • DRU:
    • Življenje na gradu, DZ, str. 99, 100
    • Celjski grofje, DZ, str. 100, 101

——————————————————————————————————————————————————————-

22. 5. 2020 (PET)

  • MAT: POTENCE, DZ, str. 63, 64 in 65
  • SLJ: BERILO, str. 138, Mark Twain: Jankee na dvoru kralja Arturja, dejavnosti po branju
  • DRU: SREDNJI VEK. Kako so živeli ljudje v srednjem veku? Karantanija DZ, str. 98 in 99.
  • ŠPO: Igre z žogo
  • TJN: Zwei Tiere aus Kates Heimat Australien, u, str. 67
  • NIP-ŠPO: Vadba v naravi

21. 5. 2020 (ČET)

  • ŠPORTNI DAN: PLES

20. 5. 2020 (SRE)

  • MAT: POTENCE, DZ, str. 60, 61 in 62.
  • TJN: Im Zoo, U, str. 65
  • NIT:
    • IZDELAVA PREVISNE GUGALNICE (Po lastni zamisli)
    • RAZISKOVANJE, DZ, str.106 (Naloge prilagodiš razmeram)

19. 5. 2020 (TOR)

  • SLJ: KATERI SAMOSTALNIKI SO EDNINSKI, KATERI SO MNOŽINSKI, DZ, 62, 63, 64, 65.
  • MAT: IZRAZI S SPREMENLJIVKO, DZ, str. 58. in 59.
  • GUM: PREDSTAVITEV GLASBENE ŠOLE – POSLUŠANJE INSTRUMENTALNE GLASBE
    • Gradivo posredovano po elektronski pošti v sredo, 13. 5. 2020
  • ŠPO: Igre z žogo
  • GOS: IZDELAVA OBLAČIL

18. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Asimetrija v arhitekturi, nadaljevanje
  • SLJ: KATERI  SAMOSTALNIKI SO EDNINSKI, KATERI SO MNOŽINSKI, DZ, 62, 63.
  • NIT: IZDELAVA GUGALNICE NIHALKE (Po lastni zamisli ali po načrtu)
  • DRU: PONAVLJANJE RIMLJANI, DZ, str. 97.

——————————————————————————————————————————————————————-

15. 5. 2020 (PET)

  • MAT: IZRAZI S SPREMENLJIVKO
  • SLJ: OBRAVNAVA DOMAČEGA BRANJA – MATILDA
  • DRU: RIMSKI VSAKDAN in OBLAČILA, SDZ, str. 96 in 97. nal. 2.
  • ŠPO: Športnih 5X5
  • TJN: Ein Ausflug in den Zoo, u, str. 65, Dz, str. 70, 71
  • NIP-ŠPO: Navodila za izdelavo plakata

14. 5. 2020 (ČET)

  • SLJ: KATEREGA ŠTEVILA SO SAMOSTALNIKI, STR. 60, 61
  • MAT: USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
  • ŠPO: Športnih 5X5
  • TJN: Im Tierladen, U, str.63, Dz, str. 68, naloge 121, 122
  • GUM: ZAPOJMO IN ZAPLEŠIMO S KAMNI
  • NIP-TEH: Ocenjevanje znanja

13. 5. 2020 (SRE)

  • MAT: USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
  • TJN: Analiza ocenjevanja in poprava
  • NIT: GUGAM SE, GUGAJ SE, DZ, str. 102, 103

12. 5. 2020 (TOR)

  • SLJ:
    • KATEREGA SPOLA SO SAMOSTALNIKI, DZ, 56, 57.
    • KATEREGA ŠTEVILA SO SAMOSTALNIKI STR. 58. 59.
  • MAT: PRIPRAVA NA USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
  • GUM: GREMO OD ZAČETKA, DZ, str. 61
  • ŠPO: Športnih 5X5
  • GOS: IZDELAVA OBLAČIL

11. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Asimetrija v arhitekturi, nadaljevanje
  • SLJ: KATEREGA SPOLA SO SAMOSTALNIKI, DZ, 54, 55. UL
  • NIT: RABA PREPROSTIH NAPRAV, DZ 101, Priloga slike
  • DRU: USTNO OCENJEVANJE ZNANJA

——————————————————————————————————————————————————————-

8. 5. 2020 (PET)

  • MAT: ŠTEVILSKI IZRAZI – DZ. Str. 54, 55.
  • SLJ: Ustno ocenjevanje znanja
  • DRU: PRAZGODOVINA – Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije
    • PONOVITEV SNOVI, SDZ, str. 93, 3. naloga in Ponovi.
  • ŠPO: Naloge za športni program Krpan
  • TJN: Ocenjevanje znanja
  • NIP-ŠPO: Ravnotežne spretnosti: Hoja v različne smeri po ožjih površinah

7. 5. 2020 (ČET)

  • SLJ: Ustno ocenjevanje znanja
  • MAT: ŠTEVILSKI IZRAZI – DZ, 52, 53
  • ŠPO: Naloge za športni program Krpan
  • TJN: Ponavljanje in utrjevanje
    • Ocenjevanje 8. 5. 2020
  • GUM: MOJA BABICA JE PELA IN PLESALA – DZ. STR. 59, 60.
  • NIP-TEH: Električni krog

6. 5. 2020 (SRE)

  • MAT: RAČUNANJE PLOŠČINE – 50, 51; geometrijski zvezek, geometrijsko orodje
  • TJN: Ponavljanje in utrjevanje, interaktivne naloge
    • Ocenjevanje znanja: petek 8.5.2020
  • NIT:
    • O NEVARNIH SNOVEH, DZ. STR.  99.
    • PREGLED VSEBIN O SNOVEH IN NJIHOVIH LASTNOSTIH – PREVERJANJE UL

5. 5. 2020 (TOR)

  • ŠPORTNI DAN – GOZDNI ATLETSKI MNOGOBOJ

4. 5. 2020 (PON)

  • LUM: Asimetrija v arhitekturi
  • SLJ: KAJ POIMENUJEMO S SAMOSTALNIKI? DZ, 52, 53, UL
  • NIT: O NEVARNIH SNOVEH, DZ – STR. 97, 98
  • DRU:
    • PRAZGODOVINA – Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije
      • PONOVITEV SNOVI, SDZ, str. 93, 3. naloga in Ponovi.
    • STARI VEK – Kako so ljudje živeli v starem veku? Rimljani na ozemlju današnje Slovenje, Rimska vojska

——————————————————————————————————————————————————————-

24. 4. 2020 (PET)

  • Tehniški dan: Strokovna ekskurzija v slovensko pokrajino – Idrijsko hribovje!

23. 4. 2020 (ČET)

  • SLJ: KAJ POIMENUJEMO S SAMOSTALNIKI? DZ, 50, 51.
  • MAT: RAČUNANJE PLOŠČINE, SDZ 3/48, 49; geometrijski zvezek, geometrijsko orodje
  • ŠPO: Odbojka – ponavljanje in utrjevanje
  • TJN: Verneinung, učni listi
  • RU: DELAVNICE ŠSS (S. Farič)
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
    • 2. preverjanje znanja

22. 4. 2020 (SRE)

  • MAT: PLOŠČINA LIKA, SDZ 3/ 46, 47
  • TJN: Was machen die Kinder? – U, str. 54,  DZ, str. 62-Ü109, učni listi
  • NIT: O GOSTOTI, DZ, str. 95, 96

21. 4. 2020 (TOR)

  • SLJ: OPIS LJUDSKEGA OBIČAJA – Plakat
  • MAT: PLOŠČINA LIKA – SDZ 3/44, 45
  • GUM: Pesem, ZEMLJA PLEŠE: SDZ/57, 58
  • ŠPO: Odbojka – ponavljanje
  • GOS: VZDRŽEVANJE IN NEGA TEKSTILNIH IZDELKOV IN SIMBOLI ZA VZDRŽEVANJE

20. 4. 2020 (PON)

  • LUM: Toplo-hladni barvni kontrast, nadaljevanje
  • SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA LJUDSKEGA OBIČAJA? SDZ 2/48–49
  • NIT: O GOSTOTI – DZ, Str. 94.
  • DRU: PRAZGODOVINA – Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije – DZ, str. 92.

——————————————————————————————————————————————————————-

17. 4. 2020 (PET)

  • MAT: PONAVLANJE NALOG OBSEGA UL, priloga
  • SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA LJUDSKEGA OBIČAJA? Str. 46, 47.
  • DRU: PRAZGODOVINA
    • Kako so živeli prvi ljudje?
    • Kamena doba in doba kovin.
  • ŠPO: Vadba koordinacije
  • TJN: Die Mieze und der Goldfisch, Ü, str. 62, DZ, str. 60 + 67
  • NIP-ŠPO: Lov na zaklad

16. 4. 2020 (ČET)

  • SLJ: KAKO OPIŠEMO LJUDSKI OBIČAJ? Str. 44, 45.
  • MAT: PONAVLANJE NALOG OBSEGA UL, priloga
  • ŠPO: Atletika: merjenje srčnega utripa
  • TJN: Das ist Beates Katze: U, str. 58, 59 , DZ, str. 63 –Ü110, str. 65
  • RU: Nepredvidena situacija – ostati smo morali doma (Razmislek)
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
    • Preverjanje znanja

15. 4. 2020 (SRE)

  • MAT: OBSEG LIKA – str. 42, 43.
  • TJN: Auf dem Bauernhof: U, str. 57, učni listi, DZ, str. 64
  • NIT: PROSTORNINO PLINA LAHKO SPREMINJAMO – str. 92, 93

14. 4. 2020 (TOR)

  • SLJ:
    • KAKO OPIŠEMO LJUDSKI OBIČAJ? Str. 40, 41.
    • KAKO OPIŠEMO LJUDSKI OBIČAJ? Str. 42, 43.
  • MAT: OBSEG LIKA – str. 40., 41.
  • GUM: SOLINAR MATIJA – Zaigrajmo in zaplešimo DZ, str. 56
  • ŠPO: Atletika: Poligon v naravi
  • GOS: TEKSTILNI IZDELKI ZA OPREMO STANOVANJA

——————————————————————————————————————————————————————-

10. 4. 2020 (PET)

  • MAT: KOTI V VEČKOTNIKU DZ3 str. 38, 39
  • SLJ: OPIS IZBRANEGA PREDMETA
  • DRU: KAJ SE JE DOGAJALO V PRETEKLOSTI? Poglej v muzej! DZ str. 88
  • ŠPO: Vadba za športnovzgojni karton
  • TJN: Ostern – interaktivne naloge, izdelki
  • NIP-ŠPO: Splošna kondicijska priprava

9. 4. 2020 (ČET)

  • SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA PREDMETA? DZ str. 38, 39
  • MAT: NAČRTOVANJE KVADRATA IN PRAVOKOTNIKA DZ3 str. 36, 37
  • ŠPO: Vadba za športnovzgojni karton
  • TJN: Das Wetter – učni listi – ponavljanje
  • GUM: SOLINAR MATIJA   Ritmična in melodična obravnava pesmi
  • NIP-TEH: Površinska zaščita lesa
    • Učenci s pomočjo spleta in pogovora s starši spoznajo različne načine površinske zaščite lesa.

8. 4. 2020 (SRE)

  • MAT: LIKI IN TELESA – DZ3 str. 34, 35
  • TJN: Die Maus macht einen Spaziergang U, str. 56
  • NIT:
    • MASA SNOVI SE OHRANJA – dejavnost DZ str. 90
    • RAZISKOVANJE: masa šolske torbe DZ str. 91

7. 4. 2020 (TOR)

  • SLJ:
    • KAKO OPIŠEMO PREDMET? DZ str. 34, 35
    • KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA PREDMETA? DZ str. 36, 37
  • MAT: LIKI IN TELESA – DZ str. 32, 33
  • GUM: SOLINAR MATIJA, obravnava nove pesmi, DZ
  • ŠPO: Atletika: vaje za spopolnjevanje tehnike teka
  • GOS: OBLAČILA – MISELNI VZOREC

6. 4. 2020 (PON)

  • LUM: Toplo-hladni barvni kontrast
  • SLJ: KAKO OPIŠEMO PREDMET? DZ str. 32, 33
  • NIT: MASA SNOVI SE OHRANJA -DZ str. 89/1., 2.
  • DRU:
    • Kaj se dogaja v preteklosti? SLEDOVI PRETEKLOSTI – DZ str. 86
    • KAJ SE JE DOGAJALO V PRETEKLOSTI? Ali je vse res? – DZ str. 87

——————————————————————————————————————————————————————-

3. 4. 2020 (PET)

  • MAT: ČAS: DOLOČANJE STOLETJA – DZ str. 104, 105, 106
  • SLJ: Opis izbrane rastline. Na spletu ali v strokovni literaturi poišči podatke o izbrano rastlino in jo opiši. Oblačke za miselni vzorec in razpredelnico imaš kot prilogo: UL- Opis rastline, UL- tabela
  • DRU: Koliko časa je minilo? Zgodovina človeštva – časovni trak – DZ str. 84
  • ŠPO: Atletika: fartlek
  • TJN: M, m, sagt, der grüne Frosch U, str. 54 in 55, DZ – str. 61
  • NIP-ŠPO: Cirkuške spretnosti: žongliranje

2. 4. 2020 (ČET)

  • SLJ: Kako tvorimo opis rastline? – DZ str. 30, 31
  • MAT: ČAS (s, min, h, dan, teden, mesec, leto)
    • Reši naloge v DZ str. 103 in še dodatne, kot priloga UL.
  • ŠPO: Atletika: hiter tek z visokega in nizkega štarta
  • TJN: Der Wetterfrosch U-str. 53, Dz-str. 61
  • RU: Spremljanje aktualnih dogodkov, glede bolezni, ki nas je zajela. Varnostni ukrepi in upoštevanje le teh.
  • NIP-TEH: Ločevanje odpadkov
    • Učenci si ogledajo videoposnetek, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.

1. 4. 2020 (SRE)

  • MAT: ČAS (s, min, h, dan, teden, mesec, leto) – DZ str. 101, 102
  • TJN: Timo und der Schmetterling
    • Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob besedilu v učbeniku. Učenci izpišejo neznano besedišč in poiščejo slovensko pomen. Uporabljajo slovarje.
    • Besedilo prepišejo v zvezek.
  • NIT:
    • SNOVI RAZLIČNO SHRANJUJEMO – DZ  str. 88/1
    • SNOVI RAZLIČNO SHRANJUJEMO – Izdelaj vrečko – DZ str. 88

31. 3. 2020 (TOR)

  • SLJ:
    • Kako povzamemo vsebino opisa rastline? – DZ str. 26., 27
    • Kako tvorimo opis rastline? – DZ str. 28, 29
  • MAT: ČAS (s, min, h, dan, teden, mesec, leto) – DZ str. 98
  • GUM: Poslušaj zvrst glasbe, ki ti je všeč. Spomni se tistih, ki v tem času trpijo zaradi bolezni ali tistih, ki morajo biti na svojih delovnih mestih in opravljajo delo, brez katerega ne moremo funkcionirati. Bodi jim v oporo!
  • ŠPO: Atletika: vaje za spopolnjevanje tehnike teka
  • GOS: Izboljševanje lastnosti blaga

30. 3. 2020 (PON)

  • LUM: Skupinski portret
  • SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA RASTLINE? – DZ str. 24, 25
  • NIT: SNOV ZAVZEMA PROSTOR – DZ str. 85/1, 86/2, 87/3
  • DRU:

    • Preteklo je že veliko časa – DZ str. 82., 83.
    • Zgodovina mojega življenja

——————————————————————————————————————————————————————-

23. 3. 2020 (PON)

  • LUM: Prtiček (ritem, okrasek)
  • SLJ: Proza: Bobri, Berilo
    • Preberi besedilo
  • NIT: Varujmo naravo – gašenje
  • DRU: Ponavljanje in utrjevanje: Obpanonske pokrajine, Dinarskokraške pokrajine in Obsredozemske pokrajine

24. 3. 2020 (TOR)

  • SLJ:
    • Proza: Bobri
      • Dejavnosti po branju. Pisno odgovori na vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek.
    • Nariši pot Argonavtov iz Grčije, preko Črnega morja, Donave, Save, Ljubljane in Vrhnike
  • MAT: PROSTORNINA (dℓ, ℓ, hℓ)
  • GUM: Petje znanih pesmi. Spremljava dostopna na Radovednih pet. Ob pesmih je priporočljivo, da se tudi razgibate. Za plesalce v tem času prav gotovo ne bo problem.
  • ŠPO: Naravne oblike gibanja, igre in splošna kondicijska priprava (Igre za razvoj skladnosti gibanja, moči, ravnotežja, gibljivosti ter vzdržljivosti).
  • GOS: Plemenitenje blaga

25. 3. 2020 (SRE)

  • MAT: PROSTORNINA (dℓ, ℓ, hℓ) – Reševanje tekstnih nalog
  • TJN: Timo und der Schmetterling
    • Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob besedilu v učbeniku. Učenci izpišejo neznano besedišč in poiščejo slovensko pomen. Uporabljajo slovarje.
    • Besedilo prepišejo v zvezek.
    • *Učenci (tisti, ki so se prijavili) berejo knjižici za nemško bralno značko EPI Lesepreis, ki jih imajo doma (razvijajo bralno razumevanje). Pole za tekmovanje rešujejo v četrtek.
  • NIT: PREGLED VSEBIN O DEJAVNIKIH OKOLJA
    • Utrjevanje znanja Učenci rešujejo UL, ki so jih prejeli na elektronske naslove.

26. 3. 2020 (ČET)

  • SLJ: Kako opišemo rastlino?
  • MAT: Izražanje prostornine z deli celote.
  • ŠPO: Atletika: hoja in tek v naravi.
  • TJN: Wir lesen.
    • Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob kratkem besedilu v nemščini.
    • Učenci (tisti, ki so se prijavili) rešujejo naloge za nemško bralno značko EPI Lesepreis.
  • GUM: Orientacija v partituri – ponovitev!
  • NIP-TEH: Človek in delo
    • Učenci vsaj eno uro pomagajo v družini pri vsakdanjem opravilu, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.

27. 3. 2020 (PET)

  • MAT: Ponavljanje in reševanje nalog v zvezi s prostornino
  • SLJ: Kako opišemo rastlino?
  • DRU: Analiza dela: Obpanonske pokrajine, Dinarskokraške pokrajine in Obsredozemske pokrajine
  • ŠPO: Atletska abeceda: hoja in tek v naravi.
  • TJN: Wie ist das Wetter heute?
    • Učenci razvijajo slušno razumevanje v nemščini. Poslušajo posnetek (pesmico) na spletu in se pesmice skušajo naučiti, zapojejo, zaplešejo… Vsebino pesmice ilustrirajo v zvezek.
  • NIP-ŠPO: Teki: krajši tek v naravi v pogovornem tempu
    • Tek in tabata