5. razred
1. 6. 2020 (PON)
- od 1. 6. 2020 naprej se ponovno pričenja pouk v šoli.
——————————————————————————————————————————————————————-
29. 5. 2020 (PET)
- MAT: DVOMESTNI DELJENEC, DVOMESTNI DELITELJ. DZ3 12, 13
- SLJ: BERILO, str. 14, 15. Boris A Novak: NEKOČ IN DANES
- DRU: Srednjeveška mesta 101, 102
- ŠPO: Tek v naravi
- TJN: Moosbart, Halbschuh und Muff, u, str. 69
- NIP-ŠPO: ŠPORTNO OBNAŠANJE (FAIR PLAY)
28. 5. 2020 (ČET)
- SLJ: KATERE VRSTE PRIDEVNIKOV POZNAMO? DZ, str. 72 in 73
- MAT: DVOMESTNI DELJENEC, DVOMESTNI DELITELJ. DZ3 10, 11
- ŠPO: Skok v daljino
- TJN: Wir fahren in die Ferien, U, str. 68
- GUM: ZAPOJMO IN ZAPLEŠIMO S KAMNI
- NIP-TEH: Lesena piščal
27. 5. 2020 (SRE)
- MAT: TRIMESTNI DELJENEC, ENOMESTNI DELITELJ, DZ3, str. 8, 9
- TJN: Der Sommer, U, str. 68
- NIT:
- UPORABI ŠKRIPEC, Učbenik, str. 102
- UPORABI ŠKRIPEC, SDZ, str. 109, 110
26. 5. 2020 (TOR)
- SLJ:
- KAJ POIMENUJEMO S PRIDEVNIKI? DZ, STR. 68 IN 69
- KATERE VRSTE PRIDEVNIKOV POZNAMO? DZ, str. 70 in 71
- MAT: PISNO DELJENJE. DVOMESTNI DELJENEC, ENOMESTNI DELITELJ, DZ3, str. 6, 7
- GUM: Med vitezi in princesami, DZ str. 64, 65
- ŠPO: Atletski poligon
- GOS: OBUTEV. Ustno ocenjevanje znanja
25. 5. 2020 (PON)
- LUM: Barvni odtenki
- SLJ: KAJ POIMENUJEMO S PRIDEVNIKI? DZ, STR. 66 IN 67
- NIT: UPORABI VZVOD
- DRU:
- Življenje na gradu, DZ, str. 99, 100
- Celjski grofje, DZ, str. 100, 101
——————————————————————————————————————————————————————-
22. 5. 2020 (PET)
- MAT: POTENCE, DZ, str. 63, 64 in 65
- SLJ: BERILO, str. 138, Mark Twain: Jankee na dvoru kralja Arturja, dejavnosti po branju
- DRU: SREDNJI VEK. Kako so živeli ljudje v srednjem veku? Karantanija DZ, str. 98 in 99.
- ŠPO: Igre z žogo
- TJN: Zwei Tiere aus Kates Heimat Australien, u, str. 67
- NIP-ŠPO: Vadba v naravi
21. 5. 2020 (ČET)
20. 5. 2020 (SRE)
- MAT: POTENCE, DZ, str. 60, 61 in 62.
- TJN: Im Zoo, U, str. 65
- NIT:
- IZDELAVA PREVISNE GUGALNICE (Po lastni zamisli)
- RAZISKOVANJE, DZ, str.106 (Naloge prilagodiš razmeram)
19. 5. 2020 (TOR)
- SLJ: KATERI SAMOSTALNIKI SO EDNINSKI, KATERI SO MNOŽINSKI, DZ, 62, 63, 64, 65.
- MAT: IZRAZI S SPREMENLJIVKO, DZ, str. 58. in 59.
- GUM: PREDSTAVITEV GLASBENE ŠOLE – POSLUŠANJE INSTRUMENTALNE GLASBE
- Gradivo posredovano po elektronski pošti v sredo, 13. 5. 2020
- ŠPO: Igre z žogo
- GOS: IZDELAVA OBLAČIL
18. 5. 2020 (PON)
- LUM: Asimetrija v arhitekturi, nadaljevanje
- SLJ: KATERI SAMOSTALNIKI SO EDNINSKI, KATERI SO MNOŽINSKI, DZ, 62, 63.
- NIT: IZDELAVA GUGALNICE NIHALKE (Po lastni zamisli ali po načrtu)
- DRU: PONAVLJANJE RIMLJANI, DZ, str. 97.
——————————————————————————————————————————————————————-
15. 5. 2020 (PET)
- MAT: IZRAZI S SPREMENLJIVKO
- SLJ: OBRAVNAVA DOMAČEGA BRANJA – MATILDA
- DRU: RIMSKI VSAKDAN in OBLAČILA, SDZ, str. 96 in 97. nal. 2.
- ŠPO: Športnih 5X5
- TJN: Ein Ausflug in den Zoo, u, str. 65, Dz, str. 70, 71
- NIP-ŠPO: Navodila za izdelavo plakata
14. 5. 2020 (ČET)
- SLJ: KATEREGA ŠTEVILA SO SAMOSTALNIKI, STR. 60, 61
- MAT: USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
- ŠPO: Športnih 5X5
- TJN: Im Tierladen, U, str.63, Dz, str. 68, naloge 121, 122
- GUM: ZAPOJMO IN ZAPLEŠIMO S KAMNI
- NIP-TEH: Ocenjevanje znanja
13. 5. 2020 (SRE)
- MAT: USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
- TJN: Analiza ocenjevanja in poprava
- NIT: GUGAM SE, GUGAJ SE, DZ, str. 102, 103
12. 5. 2020 (TOR)
- SLJ:
- KATEREGA SPOLA SO SAMOSTALNIKI, DZ, 56, 57.
- KATEREGA ŠTEVILA SO SAMOSTALNIKI STR. 58. 59.
- MAT: PRIPRAVA NA USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
- GUM: GREMO OD ZAČETKA, DZ, str. 61
- ŠPO: Športnih 5X5
- GOS: IZDELAVA OBLAČIL
11. 5. 2020 (PON)
- LUM: Asimetrija v arhitekturi, nadaljevanje
- SLJ: KATEREGA SPOLA SO SAMOSTALNIKI, DZ, 54, 55. UL
- NIT: RABA PREPROSTIH NAPRAV, DZ 101, Priloga slike
- DRU: USTNO OCENJEVANJE ZNANJA
——————————————————————————————————————————————————————-
8. 5. 2020 (PET)
- MAT: ŠTEVILSKI IZRAZI – DZ. Str. 54, 55.
- SLJ: Ustno ocenjevanje znanja
- DRU: PRAZGODOVINA – Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije
- PONOVITEV SNOVI, SDZ, str. 93, 3. naloga in Ponovi.
- ŠPO: Naloge za športni program Krpan
- TJN: Ocenjevanje znanja
- NIP-ŠPO: Ravnotežne spretnosti: Hoja v različne smeri po ožjih površinah
7. 5. 2020 (ČET)
- SLJ: Ustno ocenjevanje znanja
- MAT: ŠTEVILSKI IZRAZI – DZ, 52, 53
- ŠPO: Naloge za športni program Krpan
- TJN: Ponavljanje in utrjevanje
- GUM: MOJA BABICA JE PELA IN PLESALA – DZ. STR. 59, 60.
- NIP-TEH: Električni krog
6. 5. 2020 (SRE)
- MAT: RAČUNANJE PLOŠČINE – 50, 51; geometrijski zvezek, geometrijsko orodje
- TJN: Ponavljanje in utrjevanje, interaktivne naloge
- Ocenjevanje znanja: petek 8.5.2020
- NIT:
- O NEVARNIH SNOVEH, DZ. STR. 99.
- PREGLED VSEBIN O SNOVEH IN NJIHOVIH LASTNOSTIH – PREVERJANJE UL
5. 5. 2020 (TOR)
- ŠPORTNI DAN – GOZDNI ATLETSKI MNOGOBOJ
4. 5. 2020 (PON)
- LUM: Asimetrija v arhitekturi
- SLJ: KAJ POIMENUJEMO S SAMOSTALNIKI? DZ, 52, 53, UL
- NIT: O NEVARNIH SNOVEH, DZ – STR. 97, 98
- DRU:
- PRAZGODOVINA – Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije
- PONOVITEV SNOVI, SDZ, str. 93, 3. naloga in Ponovi.
- STARI VEK – Kako so ljudje živeli v starem veku? Rimljani na ozemlju današnje Slovenje, Rimska vojska
——————————————————————————————————————————————————————-
24. 4. 2020 (PET)
- Tehniški dan: Strokovna ekskurzija v slovensko pokrajino – Idrijsko hribovje!
23. 4. 2020 (ČET)
- SLJ: KAJ POIMENUJEMO S SAMOSTALNIKI? DZ, 50, 51.
- MAT: RAČUNANJE PLOŠČINE, SDZ 3/48, 49; geometrijski zvezek, geometrijsko orodje
- ŠPO: Odbojka – ponavljanje in utrjevanje
- TJN: Verneinung, učni listi
- RU: DELAVNICE ŠSS (S. Farič)
- NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
22. 4. 2020 (SRE)
- MAT: PLOŠČINA LIKA, SDZ 3/ 46, 47
- TJN: Was machen die Kinder? – U, str. 54, DZ, str. 62-Ü109, učni listi
- NIT: O GOSTOTI, DZ, str. 95, 96
21. 4. 2020 (TOR)
- SLJ: OPIS LJUDSKEGA OBIČAJA – Plakat
- MAT: PLOŠČINA LIKA – SDZ 3/44, 45
- GUM: Pesem, ZEMLJA PLEŠE: SDZ/57, 58
- ŠPO: Odbojka – ponavljanje
- GOS: VZDRŽEVANJE IN NEGA TEKSTILNIH IZDELKOV IN SIMBOLI ZA VZDRŽEVANJE
20. 4. 2020 (PON)
- LUM: Toplo-hladni barvni kontrast, nadaljevanje
- SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA LJUDSKEGA OBIČAJA? SDZ 2/48–49
- NIT: O GOSTOTI – DZ, Str. 94.
- DRU: PRAZGODOVINA – Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije – DZ, str. 92.
——————————————————————————————————————————————————————-
17. 4. 2020 (PET)
- MAT: PONAVLANJE NALOG OBSEGA UL, priloga
- SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA LJUDSKEGA OBIČAJA? Str. 46, 47.
- DRU: PRAZGODOVINA
- Kako so živeli prvi ljudje?
- Kamena doba in doba kovin.
- ŠPO: Vadba koordinacije
- TJN: Die Mieze und der Goldfisch, Ü, str. 62, DZ, str. 60 + 67
- NIP-ŠPO: Lov na zaklad
16. 4. 2020 (ČET)
- SLJ: KAKO OPIŠEMO LJUDSKI OBIČAJ? Str. 44, 45.
- MAT: PONAVLANJE NALOG OBSEGA UL, priloga
- ŠPO: Atletika: merjenje srčnega utripa
- TJN: Das ist Beates Katze: U, str. 58, 59 , DZ, str. 63 –Ü110, str. 65
- RU: Nepredvidena situacija – ostati smo morali doma (Razmislek)
- NIP-TEH: Ločevanje odpadkov ter površinska zaščita lesa
15. 4. 2020 (SRE)
- MAT: OBSEG LIKA – str. 42, 43.
- TJN: Auf dem Bauernhof: U, str. 57, učni listi, DZ, str. 64
- NIT: PROSTORNINO PLINA LAHKO SPREMINJAMO – str. 92, 93
14. 4. 2020 (TOR)
- SLJ:
- KAKO OPIŠEMO LJUDSKI OBIČAJ? Str. 40, 41.
- KAKO OPIŠEMO LJUDSKI OBIČAJ? Str. 42, 43.
- MAT: OBSEG LIKA – str. 40., 41.
- GUM: SOLINAR MATIJA – Zaigrajmo in zaplešimo DZ, str. 56
- ŠPO: Atletika: Poligon v naravi
- GOS: TEKSTILNI IZDELKI ZA OPREMO STANOVANJA
——————————————————————————————————————————————————————-
10. 4. 2020 (PET)
- MAT: KOTI V VEČKOTNIKU DZ3 str. 38, 39
- SLJ: OPIS IZBRANEGA PREDMETA
- DRU: KAJ SE JE DOGAJALO V PRETEKLOSTI? Poglej v muzej! DZ str. 88
- ŠPO: Vadba za športnovzgojni karton
- TJN: Ostern – interaktivne naloge, izdelki
- NIP-ŠPO: Splošna kondicijska priprava
9. 4. 2020 (ČET)
- SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA PREDMETA? DZ str. 38, 39
- MAT: NAČRTOVANJE KVADRATA IN PRAVOKOTNIKA DZ3 str. 36, 37
- ŠPO: Vadba za športnovzgojni karton
- TJN: Das Wetter – učni listi – ponavljanje
- GUM: SOLINAR MATIJA Ritmična in melodična obravnava pesmi
- NIP-TEH: Površinska zaščita lesa
- Učenci s pomočjo spleta in pogovora s starši spoznajo različne načine površinske zaščite lesa.
8. 4. 2020 (SRE)
- MAT: LIKI IN TELESA – DZ3 str. 34, 35
- TJN: Die Maus macht einen Spaziergang U, str. 56
- NIT:
- MASA SNOVI SE OHRANJA – dejavnost DZ str. 90
- RAZISKOVANJE: masa šolske torbe DZ str. 91
7. 4. 2020 (TOR)
- SLJ:
- KAKO OPIŠEMO PREDMET? DZ str. 34, 35
- KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA PREDMETA? DZ str. 36, 37
- MAT: LIKI IN TELESA – DZ str. 32, 33
- GUM: SOLINAR MATIJA, obravnava nove pesmi, DZ
- ŠPO: Atletika: vaje za spopolnjevanje tehnike teka
- GOS: OBLAČILA – MISELNI VZOREC
6. 4. 2020 (PON)
- LUM: Toplo-hladni barvni kontrast
- SLJ: KAKO OPIŠEMO PREDMET? DZ str. 32, 33
- NIT: MASA SNOVI SE OHRANJA -DZ str. 89/1., 2.
- DRU:
- Kaj se dogaja v preteklosti? SLEDOVI PRETEKLOSTI – DZ str. 86
- KAJ SE JE DOGAJALO V PRETEKLOSTI? Ali je vse res? – DZ str. 87
——————————————————————————————————————————————————————-
3. 4. 2020 (PET)
- MAT: ČAS: DOLOČANJE STOLETJA – DZ str. 104, 105, 106
- SLJ: Opis izbrane rastline. Na spletu ali v strokovni literaturi poišči podatke o izbrano rastlino in jo opiši. Oblačke za miselni vzorec in razpredelnico imaš kot prilogo: UL- Opis rastline, UL- tabela
- DRU: Koliko časa je minilo? Zgodovina človeštva – časovni trak – DZ str. 84
- ŠPO: Atletika: fartlek
- TJN: M, m, sagt, der grüne Frosch U, str. 54 in 55, DZ – str. 61
- NIP-ŠPO: Cirkuške spretnosti: žongliranje
2. 4. 2020 (ČET)
- SLJ: Kako tvorimo opis rastline? – DZ str. 30, 31
- MAT: ČAS (s, min, h, dan, teden, mesec, leto)
- Reši naloge v DZ str. 103 in še dodatne, kot priloga UL.
- ŠPO: Atletika: hiter tek z visokega in nizkega štarta
- TJN: Der Wetterfrosch U-str. 53, Dz-str. 61
- RU: Spremljanje aktualnih dogodkov, glede bolezni, ki nas je zajela. Varnostni ukrepi in upoštevanje le teh.
- NIP-TEH: Ločevanje odpadkov
- Učenci si ogledajo videoposnetek, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
1. 4. 2020 (SRE)
- MAT: ČAS (s, min, h, dan, teden, mesec, leto) – DZ str. 101, 102
- TJN: Timo und der Schmetterling
- Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob besedilu v učbeniku. Učenci izpišejo neznano besedišč in poiščejo slovensko pomen. Uporabljajo slovarje.
- Besedilo prepišejo v zvezek.
- NIT:
- SNOVI RAZLIČNO SHRANJUJEMO – DZ str. 88/1
- SNOVI RAZLIČNO SHRANJUJEMO – Izdelaj vrečko – DZ str. 88
31. 3. 2020 (TOR)
- SLJ:
- Kako povzamemo vsebino opisa rastline? – DZ str. 26., 27
- Kako tvorimo opis rastline? – DZ str. 28, 29
- MAT: ČAS (s, min, h, dan, teden, mesec, leto) – DZ str. 98
- GUM: Poslušaj zvrst glasbe, ki ti je všeč. Spomni se tistih, ki v tem času trpijo zaradi bolezni ali tistih, ki morajo biti na svojih delovnih mestih in opravljajo delo, brez katerega ne moremo funkcionirati. Bodi jim v oporo!
- ŠPO: Atletika: vaje za spopolnjevanje tehnike teka
- GOS: Izboljševanje lastnosti blaga
30. 3. 2020 (PON)
- LUM: Skupinski portret
- SLJ: KAKO POVZAMEMO VSEBINO OPISA RASTLINE? – DZ str. 24, 25
- NIT: SNOV ZAVZEMA PROSTOR – DZ str. 85/1, 86/2, 87/3
- DRU:
- Preteklo je že veliko časa – DZ str. 82., 83.
- Zgodovina mojega življenja
——————————————————————————————————————————————————————-
23. 3. 2020 (PON)
- LUM: Prtiček (ritem, okrasek)
- SLJ: Proza: Bobri, Berilo
- NIT: Varujmo naravo – gašenje
- DRU: Ponavljanje in utrjevanje: Obpanonske pokrajine, Dinarskokraške pokrajine in Obsredozemske pokrajine
24. 3. 2020 (TOR)
- SLJ:
- Proza: Bobri
- Dejavnosti po branju. Pisno odgovori na vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek.
- Nariši pot Argonavtov iz Grčije, preko Črnega morja, Donave, Save, Ljubljane in Vrhnike
- MAT: PROSTORNINA (dℓ, ℓ, hℓ)
- GUM: Petje znanih pesmi. Spremljava dostopna na Radovednih pet. Ob pesmih je priporočljivo, da se tudi razgibate. Za plesalce v tem času prav gotovo ne bo problem.
- ŠPO: Naravne oblike gibanja, igre in splošna kondicijska priprava (Igre za razvoj skladnosti gibanja, moči, ravnotežja, gibljivosti ter vzdržljivosti).
- GOS: Plemenitenje blaga
25. 3. 2020 (SRE)
- MAT: PROSTORNINA (dℓ, ℓ, hℓ) – Reševanje tekstnih nalog
- TJN: Timo und der Schmetterling
- Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob besedilu v učbeniku. Učenci izpišejo neznano besedišč in poiščejo slovensko pomen. Uporabljajo slovarje.
- Besedilo prepišejo v zvezek.
- *Učenci (tisti, ki so se prijavili) berejo knjižici za nemško bralno značko EPI Lesepreis, ki jih imajo doma (razvijajo bralno razumevanje). Pole za tekmovanje rešujejo v četrtek.
- NIT: PREGLED VSEBIN O DEJAVNIKIH OKOLJA
- Utrjevanje znanja Učenci rešujejo UL, ki so jih prejeli na elektronske naslove.
26. 3. 2020 (ČET)
- SLJ: Kako opišemo rastlino?
- MAT: Izražanje prostornine z deli celote.
- ŠPO: Atletika: hoja in tek v naravi.
- TJN: Wir lesen.
- Učenci razvijajo bralno tehniko in bralno razumevanje ob kratkem besedilu v nemščini.
- Učenci (tisti, ki so se prijavili) rešujejo naloge za nemško bralno značko EPI Lesepreis.
- GUM: Orientacija v partituri – ponovitev!
- NIP-TEH: Človek in delo
- Učenci vsaj eno uro pomagajo v družini pri vsakdanjem opravilu, odgovorijo na vprašalnik in ga pošljejo učitelju.
27. 3. 2020 (PET)
- MAT: Ponavljanje in reševanje nalog v zvezi s prostornino
- SLJ: Kako opišemo rastlino?
- DRU: Analiza dela: Obpanonske pokrajine, Dinarskokraške pokrajine in Obsredozemske pokrajine
- ŠPO: Atletska abeceda: hoja in tek v naravi.
- TJN: Wie ist das Wetter heute?
- Učenci razvijajo slušno razumevanje v nemščini. Poslušajo posnetek (pesmico) na spletu in se pesmice skušajo naučiti, zapojejo, zaplešejo… Vsebino pesmice ilustrirajo v zvezek.
- NIP-ŠPO: Teki: krajši tek v naravi v pogovornem tempu