2. razred

15. 5. 2020 (PET)

  • SLJ: Branje v nadaljevanjih – C. Collodi: Ostržek – B/41
  • SPO: Mirovanje – U/71, 73 in Ravnovesje – U/73
  • LUM: Slikanje: DIGITALNA FOTOGRAFIJA – igrive črke

14. 5. 2020 (ČET)

  • ŠPO: Športni izzivi z živalsko telovadbo
  • SLJ: Ob potoku – SDZ 2/69
  • MAT: Tehtam (kilogram) – SDZ 3/21, 22
  • SPO: Kako se gibajo in premikajo? – U/71, 73
  • GUM: IZDELAJMO GLASBILO – bobenček

13. 5. 2020 (SRE)

  • SLJ: Pesem: Burja – B/13
  • ŠPO: Športni lov na zaklad
  • MAT: Tehtam – SDZ 3/18, 19, 20
  • TJN: OBST UND GEMÜSE
    • Učenci bodo v zvezke za nemščino prepisali poimenovanja za sadje in zelenjavo in pobarvali pobarvanko ter rešili delovni list.

12. 5. 2020 (TOR)

  • TJN: DER GARTEN
    • Učenci bodo spoznali besedišče o vrtu in reševali delovne liste ter poustvarjali.
  • ŠPO: Zabavne športne naloge
  • SLJ: Lutke – SDZ 2/66, 67, 68
  • MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 (DE + D = DE) – SDZ 3/5, 6
  • GUM: LJUDSKA: Ob bistrem potoku je mlin

11. 5. 2020 (PON)

  • SPO: Kako delujejo? – U/72
  • SLJ:

    • Simon v lutkovni delavnici – SDZ 2/64, 65
    • Abeceda (male in velike pisane črke) – DZO 2/116
  • MAT: Računam do 100 – SDZ 3/14, 15

——————————————————————————————————————————————————————-

8. 5. 2020 (PET)

  • SLJ:
    • Pravljica: Šivilja in škarjice – B/108, 109 – poslušanje, branje
    • Pravljica: Šivilja in škarjice – B/108, 109 – poglabljanje doživetja, poustvarjanje
  • SPO: Gibanje – U/71
  • LUM: Slikanje: Primarne in sekundarne barve – Šivilja in škarjice (ILUSTRACIJA KNJ. OSEBE)

7. 5. 2020 (ČET)

  • ŠPO: Igre z baloni
  • SLJ: 
    • Spoznali smo – SDZ 2/60
    • Preverim svoje znanje – SDZ 2/61
  • MAT: Odštevam dvomestna števila do 100 – SDZ 3/12, 13
  • SPO: Spoznali smo – U/70
    • Preverim svoje znanje iz sklopa ZDRAVO ŽIVIM – didaktična igra SEMAFOR ali učni list
  • GUM: Uglasbena izštevanka: Pšššt – ti loviš

6. 5. 2020 (SRE)

  • SLJ: Mala in velika pisana črka f – DZO 2/112, 113
  • ŠPO: Vadba po postajah
  • MAT: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – DE = DE) –  SDZ 3/11
  • TJN: DIE BERUFE – WIEDERHOLUNG
    • Učenci bodo rešili delovni list o poklicih in ponovili besedišče o poklicih.

5. 5. 2020 (TOR)

  • ŠPORTNI DAN – POHOD

4. 5. 2020 (PON)

  • SPO: Kultura prehranjevanja
  • SLJ:

    • Mala in velika pisana črka p – DZO 2/110, 11
    • Tilen (opis osebe) – SDZ 2/56, 57
  • MAT: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – D = DE) – SDZ 3/9, 10

——————————————————————————————————————————————————————-

24. 4. 2020 (PET)

  • SLJ:
    • Pravljica: Poljub za princesko Kvakico – B/100, 101 – branje
    • Pravljica: Poljub za princesko Kvakico – B/100, 101 – poglabljanje doživetja
  • SPO: Zdrava prehrana – U/69
  • LUM: Slikanje: Svetlitev in temnitev barve – barvanje izdelka iz tetrapaka

23. 4. 2020 (ČET)

  • ŠPO: Sprehod in tek v naravi
  • SLJ: Martin je zbolel – SDZ 2/54, 55
  • MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 – SDZ 3/8
  • SPO: Skrbim za zdravje – U/67, 68
  • GUM: Pesem: Igra – Grafični zapis glasbe

22. 4. 2020 (SRE)

  • DELAVNICE ŠSS (S. Farič)
  • SLJ: Pri zobozdravnici – SDZ 2/52, 53
  • ŠPO: Vaje za ravnotežje
  • MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 (DE + DE = DE) – SDZ 3/7
  • TJN: PREVERJANJE ZNANJA – zvočni posnetek
    • Učenci bodo skupaj s starši naredili zvočni posnetek o znanju besedišča na temo števila, barve, šolske potrebščine in živali ter ga posredovali učiteljici – najkasneje do 24. 4. 2020 do 20.00 ure.

21. 4. 2020 (TOR)

  • TJN: PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE PRED PREVERJANJEM ZNANJA
    • Učenci bodo utrjevali in ponavljali besedišče o številih, barvah, šolskih potrebščinah in živalih pred preverjanjem znanja.
  • ŠPO: Obvladovanje žoge z nogo
  • SLJ: Prave navade za zdravo življenje – SDZ 2/51
  • MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 (DE + D = DE) – SDZ 3/5, 6
  • GUM: Pesem: Enkrat je bil en  škrat

20. 4. 2020 (PON)

  • SPO: Moje telo – U/67
  • SLJ: 
    • Mala in velika pisana črka j – DZO 2/110, 111
    • Besede s širšim pomenom –  SDZ 2/46, 47
  • MAT: Preverim svoje znanje – SDZ 2/89, Reši, saj zmoreš – SDZ 2/90

——————————————————————————————————————————————————————-

17. 4. 2020 (PET)

  • SLJ:
    • Pesem: Malim so všeč – B/12
    • Pesem: Zbudilka – B/34, 35
  • SPO: Naš mali projekt: Izdelek iz odpadnega materiala – U/66
  • LUM: Kiparstvo (kaširanje): Oblikovanje izdelka iz tetrapaka

16. 4. 2020 (ČET)

  • ŠPO: Preigravanje z žogo
  • SLJ:
    • Spoznali smo – SDZ 2/44
    • Preverim svoje znanje – SDZ 2/45
  • MAT: Računamo z denarjem in se igramo trgovino – SDZ 2/88
  • SPO:
    • Skrbim za okolje – U/64,
    • Onesnaževanje – U/65
  • GUM: Poslušanje: Podeželski vrtovi

15. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Izdelek iz tetrapaka  –  SDZ 2/40, 41
  • ŠPO: Podaja žoge z nogo
  • MAT: Denar – SDZ 2/87, 88 (3. naloga)
  • TJN: DIE TIERE, DAS WETTER UND DIE KÖRPERTEILE – WIEDERHOLUNG
    • Učenci bodo ponovili besedišče o živalih, o vremenu in o delih telesa ter jih utrdili z zabavnimi spletnimi nalogami.

14. 4. 2020 (TOR)

  • TJN: DAS OSTERN UND DIE JAHRESZEITEN
    • Učenci bodo ponovili besedišče o veliki noči in poustvarjali ter s spletnimi vajami utrdili svoje znanje o letnih časih.
  • ŠPO: Podaja žoge z nogo
  • SLJ: Mala in velika pisana črka g – DZO 2/110, 111
  • MAT: Denar – SDZ 2/85, 86
  • GUM: Pesem: Pomladna – U/34

——————————————————————————————————————————————————————-

10. 4. 2020 (PET)

  • SLJ:
    • B. Weninger: MANDI, VELIKONOČNI ZAJČEK – branje
    • B. Weninger: MANDI, VELIKONOČNI ZAJČEK – obnova z poglabljanjem doživetja
  • SPO:
    • Spoznali smo – U SPO/62
    • Preverim svoje znanje –  učni list
  • LUM: SLIKANJE: Poslikava velikonočnega jajca v poljubni tehniki (vodene barvice, tempera barve, flomastri, barve za jajce … ) in izdelava velikonočne dekoracije  – ZAJČEK IZ PAPIRJA

9. 4. 2020 (ČET)

  • ŠPO: Gibanje na enakomeren ritem
  • SLJ: Od doma do ribnika (opis poti) – SDZ 2/42, 43
  • MAT: Seštevam in odštevam do 100  – SDZ 2/84, UL PONAVLJANJE
  • SPO: Naš mali projekt: Mladi vrtnarji in raziskovalci – U/61 – nadaljevanje eksperimentalnega dela
  • GUM: Pesem: Rac, rac, racman – U/33

8. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Zbiram papir – SDZ 2/39
  • ŠPO: Lovljenje in podaja žoge na mestu v gibanju
  • MAT: Seštevam in odštevam do 100 – SDZ 2/83
  • TJN: DAS WETTER, DIE JAHRESZEITEN, DIE KÖRPERTEILE, DIE ZAHLEN 0–20
    • Učenci bodo ponovili besedišče o vremenu, delih telesa in številih do 20 in jih utrdili z zabavnimi spletnimi nalogami.

7. 4. 2020 (TOR)

  • TJN: DAS WETTER
    • Učenci bodo ponovili besedišče o vremenu in poustvarjali ter s spletnimi vajami utrdili svoje znanje.
  • ŠPO: Sprehod
  • SLJ:
    • Mala in velika pisana črka d – DZO 2/108, 109
    • prepis s pisanimi črkami
  • MAT: Odštevam do 100 (D – E = DE) – UTRJEVANJE SDZ 2/82
  • GUM: Pihala – U/32

6. 4. 2020 (PON)

  • SPO: Naš mali projekt: Mladi vrtnarji in raziskovalci – U/61
  • SLJ: 
    • Skrbimo za okolje – SDZ 2/36, 37, 38
    • Mala in velika pisana črka b – DZO 2/108, 109
  • MAT: Odštevam do 100 (D – E = DE) – SDZ 2/80, 81

——————————————————————————————————————————————————————-

3. 4. 2020 (PET)

  • SLJ:
    • Zgodba: Zgodba o Ferdinandu – B/88, 89
    • Zgodba: Zgodba o Ferdinandu – B/88, 89 – nadaljevanje zgodbe po lastni domišljiji
  • SPO: Spomladi sejemo in sadimo – U/60
  • LUM: KIPARSTVO – razgiban kip (MOBILE)

2. 4. 2020 (ČET)

  • ŠPO: Ravnotežnostni izzivi
  • SLJ: Pikapolonica (opis živali) – SDZ 2/34, 35
  • MAT: Odštevam do 100 – UTRJEVANJE (DE – E = DE) – SDZ 2/78, 79
  • SPO: Sadno drevo – U/59
  • GUM: Pesem: PLEŠI, PLEŠI ČRNI KOS

1. 4. 2020 (SRE)

  • SLJ: Primerjamo lastnosti (stopnjevanje pridevnika) – SDZ 2/32, 33
  • ŠPO: Lovljenje in podaja žoge v gibanju
  • MAT: Odštevam do 100 (DE – E = DE) – SDZ 2/77, 78
  • TJN: DIE TIERE – WIEDERHOLUNG
    • Učenci bodo ponovili in utrdili znanje o živalih, s poustvarjanjem, opisom živali in zabavnimi spletnimi nalogami.

31. 3. 2020 (TOR)

  • TJN: DIE TIERE
    • Učenci bodo ponovili poimenovanja za živali s pomočjo sličic in se naučili opis živali ter njihovo značilno gibanje in s spletnimi vajami utrdili svoje znanje.
  • ŠPO: Lovljenje in podaja žoge na mestu
  • SLJ:
    • Mala in velika pisana črka h – DZO 2/108, 109
    • IN PREPIS  – sprotno  preverjanje (UL)
  • MAT: Odštevam do 100 (DE – E = D) – SDZ 2/76
  • GUM: Pesem: DVA MAJCENA ŠOPKA

30. 3. 2020 (PON)

  • SPO: Živali spomladi – U/58
  • SLJ: 
    • Zanimivosti o živalih – SDZ 2/30, 31
    • Mala in velika pisana črka k – DZO 2/106, 107
  • MAT: Odštevam do 100 (DE – E = D) – SDZ 2/74, 75

——————————————————————————————————————————————————————-

23. 3. 2020 (PON)

  • SPO: POMLAD (opazovalni sprehod in zapis opazovanj z opazovalnega sprehoda v zvezek)
  • SLJ: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA L in prepis besed
  • MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = DE)

24. 3. 2020 (TOR)

  • TJN: DIE JAHRESZEITEN UND MONATE
    • Učenci bodo ponovili letne čase in poimenovanja za mesece s preslikavo v zvezke in poustvarjanjem v pobarvankah.
  • ŠPO: VAJE ZA RAVNOTEŽJE
  • SLJ: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA T in prepis besed
  • MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = D)
  • GUM: Pesem: VESELA POMLAD (CIN, CIN, CIN)

25. 3. 2020 (SRE)

  • SLJ: NAŠE PTICE – branje in razčlenjevanje neumetnostnega besedila
  • ŠPO: PRESKAKOVANJE KOLEBNICE ALI VAJE V PARU (s starši, brati/sestrami …)
  • MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = D) in BESEDILNE NALOGE
  • TJN: DIE JAHRESZEITEN UND WOCHENTAGE WIEDERHOLUNG
    • Učenci bodo ponovili letne čase in poimenovanja za dneve v tednu s preslikavo v zvezke in poustvarjanjem v pobarvankah.

26. 3. 2020 (ČET)

  • ŠPO: SPREHOD V NARAVI
  • SLJ: UMETNO GNEZDO ZA MALO UHARICO – branje in razčlenjevanje neumetnostnega besedila
  • MAT: PREVERIM SVOJE ZNANJE
  • SPO: POMLAD
  • GUM: Ritmizacija besedila: ZVONČEK IN TROBENTICA

27. 3. 2020 (PET)

  • SLJ: Pesem: JAZ SEM JEŽ
  • SPO: NARAVA SPOMLADI – pomladanske rastline
  • LUM: ILUSTRACIJA IZBRANE PESMI (v poljubni likovni tehniki)