2. razred
15. 5. 2020 (PET)
- SLJ: Branje v nadaljevanjih – C. Collodi: Ostržek – B/41
- SPO: Mirovanje – U/71, 73 in Ravnovesje – U/73
- LUM: Slikanje: DIGITALNA FOTOGRAFIJA – igrive črke
14. 5. 2020 (ČET)
- ŠPO: Športni izzivi z živalsko telovadbo
- SLJ: Ob potoku – SDZ 2/69
- MAT: Tehtam (kilogram) – SDZ 3/21, 22
- SPO: Kako se gibajo in premikajo? – U/71, 73
- GUM: IZDELAJMO GLASBILO – bobenček
13. 5. 2020 (SRE)
- SLJ: Pesem: Burja – B/13
- ŠPO: Športni lov na zaklad
- MAT: Tehtam – SDZ 3/18, 19, 20
- TJN: OBST UND GEMÜSE
- Učenci bodo v zvezke za nemščino prepisali poimenovanja za sadje in zelenjavo in pobarvali pobarvanko ter rešili delovni list.
12. 5. 2020 (TOR)
- TJN: DER GARTEN
- Učenci bodo spoznali besedišče o vrtu in reševali delovne liste ter poustvarjali.
- ŠPO: Zabavne športne naloge
- SLJ: Lutke – SDZ 2/66, 67, 68
- MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 (DE + D = DE) – SDZ 3/5, 6
- GUM: LJUDSKA: Ob bistrem potoku je mlin
11. 5. 2020 (PON)
- SPO: Kako delujejo? – U/72
- SLJ:
- Simon v lutkovni delavnici – SDZ 2/64, 65
- Abeceda (male in velike pisane črke) – DZO 2/116
- MAT: Računam do 100 – SDZ 3/14, 15
——————————————————————————————————————————————————————-
8. 5. 2020 (PET)
- SLJ:
- Pravljica: Šivilja in škarjice – B/108, 109 – poslušanje, branje
- Pravljica: Šivilja in škarjice – B/108, 109 – poglabljanje doživetja, poustvarjanje
- SPO: Gibanje – U/71
- LUM: Slikanje: Primarne in sekundarne barve – Šivilja in škarjice (ILUSTRACIJA KNJ. OSEBE)
7. 5. 2020 (ČET)
- ŠPO: Igre z baloni
- SLJ:
- Spoznali smo – SDZ 2/60
- Preverim svoje znanje – SDZ 2/61
- MAT: Odštevam dvomestna števila do 100 – SDZ 3/12, 13
- SPO: Spoznali smo – U/70
- Preverim svoje znanje iz sklopa ZDRAVO ŽIVIM – didaktična igra SEMAFOR ali učni list
- GUM: Uglasbena izštevanka: Pšššt – ti loviš
6. 5. 2020 (SRE)
- SLJ: Mala in velika pisana črka f – DZO 2/112, 113
- ŠPO: Vadba po postajah
- MAT: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – DE = DE) – SDZ 3/11
- TJN: DIE BERUFE – WIEDERHOLUNG
- Učenci bodo rešili delovni list o poklicih in ponovili besedišče o poklicih.
5. 5. 2020 (TOR)
4. 5. 2020 (PON)
- SPO: Kultura prehranjevanja
- SLJ:
- Mala in velika pisana črka p – DZO 2/110, 11
- Tilen (opis osebe) – SDZ 2/56, 57
- MAT: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – D = DE) – SDZ 3/9, 10
——————————————————————————————————————————————————————-
24. 4. 2020 (PET)
- SLJ:
- Pravljica: Poljub za princesko Kvakico – B/100, 101 – branje
- Pravljica: Poljub za princesko Kvakico – B/100, 101 – poglabljanje doživetja
- SPO: Zdrava prehrana – U/69
- LUM: Slikanje: Svetlitev in temnitev barve – barvanje izdelka iz tetrapaka
23. 4. 2020 (ČET)
- ŠPO: Sprehod in tek v naravi
- SLJ: Martin je zbolel – SDZ 2/54, 55
- MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 – SDZ 3/8
- SPO: Skrbim za zdravje – U/67, 68
- GUM: Pesem: Igra – Grafični zapis glasbe
22. 4. 2020 (SRE)
- DELAVNICE ŠSS (S. Farič)
- SLJ: Pri zobozdravnici – SDZ 2/52, 53
- ŠPO: Vaje za ravnotežje
- MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 (DE + DE = DE) – SDZ 3/7
- TJN: PREVERJANJE ZNANJA – zvočni posnetek
- Učenci bodo skupaj s starši naredili zvočni posnetek o znanju besedišča na temo števila, barve, šolske potrebščine in živali ter ga posredovali učiteljici – najkasneje do 24. 4. 2020 do 20.00 ure.
21. 4. 2020 (TOR)
- TJN: PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE PRED PREVERJANJEM ZNANJA
- Učenci bodo utrjevali in ponavljali besedišče o številih, barvah, šolskih potrebščinah in živalih pred preverjanjem znanja.
- ŠPO: Obvladovanje žoge z nogo
- SLJ: Prave navade za zdravo življenje – SDZ 2/51
- MAT: Seštevam dvomestna števila do 100 (DE + D = DE) – SDZ 3/5, 6
- GUM: Pesem: Enkrat je bil en škrat
20. 4. 2020 (PON)
- SPO: Moje telo – U/67
- SLJ:
- Mala in velika pisana črka j – DZO 2/110, 111
- Besede s širšim pomenom – SDZ 2/46, 47
- MAT: Preverim svoje znanje – SDZ 2/89, Reši, saj zmoreš – SDZ 2/90
——————————————————————————————————————————————————————-
17. 4. 2020 (PET)
- SLJ:
- Pesem: Malim so všeč – B/12
- Pesem: Zbudilka – B/34, 35
- SPO: Naš mali projekt: Izdelek iz odpadnega materiala – U/66
- LUM: Kiparstvo (kaširanje): Oblikovanje izdelka iz tetrapaka
16. 4. 2020 (ČET)
- ŠPO: Preigravanje z žogo
- SLJ:
- Spoznali smo – SDZ 2/44
- Preverim svoje znanje – SDZ 2/45
- MAT: Računamo z denarjem in se igramo trgovino – SDZ 2/88
- SPO:
- Skrbim za okolje – U/64,
- Onesnaževanje – U/65
- GUM: Poslušanje: Podeželski vrtovi
15. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Izdelek iz tetrapaka – SDZ 2/40, 41
- ŠPO: Podaja žoge z nogo
- MAT: Denar – SDZ 2/87, 88 (3. naloga)
- TJN: DIE TIERE, DAS WETTER UND DIE KÖRPERTEILE – WIEDERHOLUNG
- Učenci bodo ponovili besedišče o živalih, o vremenu in o delih telesa ter jih utrdili z zabavnimi spletnimi nalogami.
14. 4. 2020 (TOR)
- TJN: DAS OSTERN UND DIE JAHRESZEITEN
- Učenci bodo ponovili besedišče o veliki noči in poustvarjali ter s spletnimi vajami utrdili svoje znanje o letnih časih.
- ŠPO: Podaja žoge z nogo
- SLJ: Mala in velika pisana črka g – DZO 2/110, 111
- MAT: Denar – SDZ 2/85, 86
- GUM: Pesem: Pomladna – U/34
——————————————————————————————————————————————————————-
10. 4. 2020 (PET)
- SLJ:
- B. Weninger: MANDI, VELIKONOČNI ZAJČEK – branje
- B. Weninger: MANDI, VELIKONOČNI ZAJČEK – obnova z poglabljanjem doživetja
- SPO:
- Spoznali smo – U SPO/62
- Preverim svoje znanje – učni list
- LUM: SLIKANJE: Poslikava velikonočnega jajca v poljubni tehniki (vodene barvice, tempera barve, flomastri, barve za jajce … ) in izdelava velikonočne dekoracije – ZAJČEK IZ PAPIRJA
9. 4. 2020 (ČET)
- ŠPO: Gibanje na enakomeren ritem
- SLJ: Od doma do ribnika (opis poti) – SDZ 2/42, 43
- MAT: Seštevam in odštevam do 100 – SDZ 2/84, UL PONAVLJANJE
- SPO: Naš mali projekt: Mladi vrtnarji in raziskovalci – U/61 – nadaljevanje eksperimentalnega dela
- GUM: Pesem: Rac, rac, racman – U/33
8. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Zbiram papir – SDZ 2/39
- ŠPO: Lovljenje in podaja žoge na mestu v gibanju
- MAT: Seštevam in odštevam do 100 – SDZ 2/83
- TJN: DAS WETTER, DIE JAHRESZEITEN, DIE KÖRPERTEILE, DIE ZAHLEN 0–20
- Učenci bodo ponovili besedišče o vremenu, delih telesa in številih do 20 in jih utrdili z zabavnimi spletnimi nalogami.
7. 4. 2020 (TOR)
- TJN: DAS WETTER
- Učenci bodo ponovili besedišče o vremenu in poustvarjali ter s spletnimi vajami utrdili svoje znanje.
- ŠPO: Sprehod
- SLJ:
- Mala in velika pisana črka d – DZO 2/108, 109
- prepis s pisanimi črkami
- MAT: Odštevam do 100 (D – E = DE) – UTRJEVANJE SDZ 2/82
- GUM: Pihala – U/32
6. 4. 2020 (PON)
- SPO: Naš mali projekt: Mladi vrtnarji in raziskovalci – U/61
- SLJ:
- Skrbimo za okolje – SDZ 2/36, 37, 38
- Mala in velika pisana črka b – DZO 2/108, 109
- MAT: Odštevam do 100 (D – E = DE) – SDZ 2/80, 81
——————————————————————————————————————————————————————-
3. 4. 2020 (PET)
- SLJ:
- Zgodba: Zgodba o Ferdinandu – B/88, 89
- Zgodba: Zgodba o Ferdinandu – B/88, 89 – nadaljevanje zgodbe po lastni domišljiji
- SPO: Spomladi sejemo in sadimo – U/60
- LUM: KIPARSTVO – razgiban kip (MOBILE)
2. 4. 2020 (ČET)
- ŠPO: Ravnotežnostni izzivi
- SLJ: Pikapolonica (opis živali) – SDZ 2/34, 35
- MAT: Odštevam do 100 – UTRJEVANJE (DE – E = DE) – SDZ 2/78, 79
- SPO: Sadno drevo – U/59
- GUM: Pesem: PLEŠI, PLEŠI ČRNI KOS
1. 4. 2020 (SRE)
- SLJ: Primerjamo lastnosti (stopnjevanje pridevnika) – SDZ 2/32, 33
- ŠPO: Lovljenje in podaja žoge v gibanju
- MAT: Odštevam do 100 (DE – E = DE) – SDZ 2/77, 78
- TJN: DIE TIERE – WIEDERHOLUNG
- Učenci bodo ponovili in utrdili znanje o živalih, s poustvarjanjem, opisom živali in zabavnimi spletnimi nalogami.
31. 3. 2020 (TOR)
- TJN: DIE TIERE
- Učenci bodo ponovili poimenovanja za živali s pomočjo sličic in se naučili opis živali ter njihovo značilno gibanje in s spletnimi vajami utrdili svoje znanje.
- ŠPO: Lovljenje in podaja žoge na mestu
- SLJ:
- Mala in velika pisana črka h – DZO 2/108, 109
- IN PREPIS – sprotno preverjanje (UL)
- MAT: Odštevam do 100 (DE – E = D) – SDZ 2/76
- GUM: Pesem: DVA MAJCENA ŠOPKA
30. 3. 2020 (PON)
- SPO: Živali spomladi – U/58
- SLJ:
- Zanimivosti o živalih – SDZ 2/30, 31
- Mala in velika pisana črka k – DZO 2/106, 107
- MAT: Odštevam do 100 (DE – E = D) – SDZ 2/74, 75
——————————————————————————————————————————————————————-
23. 3. 2020 (PON)
- SPO: POMLAD (opazovalni sprehod in zapis opazovanj z opazovalnega sprehoda v zvezek)
- SLJ: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA L in prepis besed
- MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = DE)
24. 3. 2020 (TOR)
- TJN: DIE JAHRESZEITEN UND MONATE
- Učenci bodo ponovili letne čase in poimenovanja za mesece s preslikavo v zvezke in poustvarjanjem v pobarvankah.
- ŠPO: VAJE ZA RAVNOTEŽJE
- SLJ: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA T in prepis besed
- MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = D)
- GUM: Pesem: VESELA POMLAD (CIN, CIN, CIN)
25. 3. 2020 (SRE)
- SLJ: NAŠE PTICE – branje in razčlenjevanje neumetnostnega besedila
- ŠPO: PRESKAKOVANJE KOLEBNICE ALI VAJE V PARU (s starši, brati/sestrami …)
- MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = D) in BESEDILNE NALOGE
- TJN: DIE JAHRESZEITEN UND WOCHENTAGE WIEDERHOLUNG
- Učenci bodo ponovili letne čase in poimenovanja za dneve v tednu s preslikavo v zvezke in poustvarjanjem v pobarvankah.
26. 3. 2020 (ČET)
- ŠPO: SPREHOD V NARAVI
- SLJ: UMETNO GNEZDO ZA MALO UHARICO – branje in razčlenjevanje neumetnostnega besedila
- MAT: PREVERIM SVOJE ZNANJE
- SPO: POMLAD
- GUM: Ritmizacija besedila: ZVONČEK IN TROBENTICA
27. 3. 2020 (PET)
- SLJ: Pesem: JAZ SEM JEŽ
- SPO: NARAVA SPOMLADI – pomladanske rastline
- LUM: ILUSTRACIJA IZBRANE PESMI (v poljubni likovni tehniki)